نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Infinitode 2؛ دفاع تا بینهایت

بازی موبایل Infinitode 2 اثری جذاب و متفاوت در سبک استراتژیک است که به خوبی می‌تواند انتظارات بازیکنان را از یک بازی دفاع از قلعه برآورده کند؛ با معرفی بازی موبایل Infinitode 2 همراه زومجی باشید.

بازی‌ اندروید و آیفون Infinitode 2 را می‌توان یکی از جدی‌ترین آثار دفاع از قلعه دانست که تمام تمرکز خود را نه برای جذب بازیکنان سبک‌های دیگر، بلکه برای لذت بردن علاقه‌مندان سبک دفاع از قلعه صرف می‌کند. زیرا بازی موبایل Infinitode 2 از حیث گرافیک، حرف چندانی برای گفتن ندارد و انرژی بازی بیشتر صرف گیم‌پلی بخش‌‌های دیگر شده است. اما بازی موبایل چیزی در زمینه‌ی گیم‌پلی و ارائه‌ی یک بازی دفاع از قلعه مناسب کم نمی‌گذارد. همچنین اگر فکر می‌کنید که مهارت زیادی در بازی‌های دفاع از قلعه یا همان Tower Defense دارید و تجربه‌ی زیادی در این زمینه کسب کرده‌اید؛ بازی موبایل Infinitode 2 می‌تواند به خوبی شما را به چالش بکشد.

گیم‌پلی بازی موبایل Infinitode 2

بازی موبایل Infinitode 2 در خارج از مراحل خود، از یک سیستم ارتقا عظیم بهره می‌برد 

بازی موبایل Infinitode 2 مانند دیگر بازی‌های دفاع از قلعه، مسیری را مقابل شما قرار می‌دهد که باید از آن محافظت کنید. با قرار دادن برج‌های مختلف درکنار مسیر، باید مانع عبور و رسیدن دشمنان به پایان مسیر شوید. ظاهر دشمنان و برج‌ها، همگی به‌صورت اشکال هندسی مانند دایره یا مربع در رنگ‌های مختلف دیده می‌شوند. هر مرحله از بازی موبایل Infinitode 2 از چندین دور تشکیل شده است. شما بعد از اتمام مرحله و کسب سه ستاره، همچنان می‌توانید به بازی کردن ادامه دهید و امتیاز‌های بیشتری کسب کنید. بازی موبایل Infinitode 2 بیش‌ از ۱۰ برج را در خود جای داده است که با گذشتن از مراحل، به مرور می‌توانید برج‌ها را به‌دست آورید.

گیم‌پلی بازی موبایل Infinitode 2

می‌توانید برج‌های احداث شده را تا سه سطح در طول مراحل ارتقا دهید. اما هر برج، سطحی دیگری را نیز شامل می‌شود که با نابود کردن دشمنان ارتقاء پیدا می‌کند. همچنین بعد از ارتقاء یافتن به سطحی مشخص، می‌توانید از میان چند قابلیتی که هر برج دارد، یک مورد را انتخاب کنید. علاوه‌بر این بازی خارج از مراحل خود، سیستم رشته‌ای عظیمی از قابلیت‌های مختلف را در خود جای داده است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ و پولی که از مراحل به‌دست می‌آورید، آن‌ها را کسب کنید. بازی موبایل Infinitode 2 بخشی را برای رقابت‌ میان بازیکنان طراحی کرده است که در آن می‌توانید با امتیاز‌ها و رکورد‌هایی که ثبت می‌کنید، در رنک جهانی جایگاهی را از آن خود ‌کنید.

بازی موبایل Infinitode 2 در زمینه‌ی موسیقی نیز بسیار خوب عمل می‌کند و در بازی شاهد ۱۰‌ها موسیقی گوش‌نواز هستیم که می‌توانید همه‌ی آن‌ها را در بخشی از منوی بازی مشاهده یا بشنوید. اگر در زمینه‌ی بازی‌های دفاع از قلعه بدون تجربه هستید، شاید بازی موبایل Infinitode 2 برای شما کمی سخت یا خسته کنند به‌نظر برسد. اما اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، بازی Infinitode 2 می‌تواند به یک تجربه‌ی لذت بخش برای شما تبدیل شود. هم‌اکنون می‌توانید بازی موبایل Infinitode 2 را با حجم بسیار پایین و به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید و همچنین با دیدن تریلر بازی نظرات خود را ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Infintode 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده