// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

کالکشن ویژه سری بازی Monkey Island به مناسب ۳۰ سالگی آن عرضه می‌شود

طرفدارهای مجموعه بازی «مانکی آیلند» به زودی می‌توانند عرضه‌ی مجدد همه‌ی قسمت‌های آن روی پی سی را جشن بگیرند. همچنین یک نسخه‌ی فیزیکی و جذاب از سری بازی Monkey Island هم به بازار عرضه می‌شود.

احتمالا نمی‌توان گیمری را پیدا کرد که عاشق بازی‌های ادونچر پوینت اند کلیک (Point & Click Adventure) باشد و دست کم به یک قسمت از مجموعه بازی Monkey Island عشق نورزد. پس طبیعی است که وقتی دو شرکت Limited Run Games و Lucasfilm Games اعلام کردند که به زودی کالکشنی فیزیکی و جذاب از آن به بازار خواهد آمد، طرفدارهای پروپاقرص اثر شدیدا به هیجان آمدند.

این محصول که به عنوان جعبه‌ای دارای جزئیات فراوان و جذاب برای عاشقان سری بازی آنتولوژی «مانکی آیلند» تبلیغ شده است، شامل ۴ بازی ویدیویی می‌شود؛ از The Secret of Monkey Island و The Secret of Monkey Island Special Edition version تا Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge: Special Edition و The Curse of Monkey Island. در حقیقت فقط دو بازی Escape from Monkey Island و Tales of Monkey Island داخل آن پیدا نمی‌شوند.

لوگوی بازی های مانکی آیلند کنار یک دسته قدیمی مقوایی

البته لیمیتد ران گیمز می‌گوید فهرست محتواهای این کالکشن را طی هفته‌های آتی کامل‌تر می‌کند. پس شاید در نهایت مشخص شود که محصول مورد بحث در کنار برخی اقلام فیزیکی جذاب، دو بازی نام‌برده را نیز درون خود جا می‌دهد. اگر سری «مانکی آیلند» را دوست دارید و دل‌تنگ ماجراجویی در دل داستان‌های جذاب آن شده‌اید، حتما «ری‌لود دهم زومجی: از جزیره‌ی میمون‌ها تا دنیای ربات‌ها در ماشیناریوم» را تماشا کنید. اگر هم اصلا نمی‌دانید که چرا این سری بازی قدیمی انقدر طرفدار دارد، به هیچ عنوان نگذارید فرصت مطالعه‌ی مقاله‌ی «آرشیو: The Secret of Monkey Island؛ ماجراجویی، همانطور که باید باشد!» به قلم افشین پیروزی از دست برود.

شرکت Limited Run Games کالکشن نام‌برده را در ماه اکتبر سال جاری میلادی (اوایل پاییز) تقدیم گیمرها خواهد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده