نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

اشاره سازندگان Resident Evil 8: Village به مدل دیجیتال ایکس باکس سری ایکس

کپکام در نظرسنجی خود برای نسخه جدید رزیدنت ایول به مدل دیجیتال کنسول نسل بعد مایکروسافت اشاره کرده و از احتمال عرضه دموی بازی گفته است.

حدود یک ماه از معرفی رسمی بازی رزیدنت ایول 8 با نام Resident Evil Village می‌گذرد و هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم، ولی شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی نظرسنجی‌ای برای این بازی ترتیب داده که در آن با نکات جالبی برخورد می‌کنیم.

این‌گونه نظرسنجی‌ها در صنعت بازی خیلی مرسوم هستند و خود کپکام هم پیش از این بار‌ها به‌سراغ چنین کاری رفته و از هواداران آثار خود درخواست کرده با پاسخ به سؤالات مختلف، این شرکت را برای تولید هرچه بهتر بازی‌ها کمک کنند. در نظرسنجی رزیدنت ایول 8 که می‌توانید ازطریق این لینک به‌سراغ آن بروید، سؤالات مختلفی پیرامون آشنایی قبلی مخاطبان با بازی‌های این مجموعه و میزان علاقه‌ی آن‌ها به این آثار مطرح شده و همچنین در بخشی از آن به انتشار احتمالی دموی بازی هم اشاره شده است.

یکی از سؤالات نظرسنجی به میزان علاقه‌ی مخاطبان به تجربه‌ی دموی بازی رزیدنت ایول 8 مربوط می‌شود و اینکه آیا آن‌ها اهمیت زیادی به دمو می‌دهند یا خیر. کپکام پیش از این هم برای نسخه‌های اخیر رزیدنت ایول دموهایی را آماده کرده بود که با استقبال بالایی هم مواجه شدند؛ از جمله بازی رزیدنت ایول 7‌ که دموی آن چند روز قبل از انتشار بازی به‌دست علاقمندان رسیده بود.

ولی جالب‌ترین بخش نظرسنجی کپکام به سؤالی در مورد پلتفرم انتخابی مردم برای تجربه‌ی بازی مربوط می‌شود. در این بخش شاهد اسامی پلی استیشن 5، مدل دیجیتال این کنسول سونی، ایکس باکس سری ایکس و پی سی هستیم و یک گزینه‌ی دیگر هم به چشم می‌خورد که چیزی نیست جز مدل دیجیتال ایکس‌باکس سری ایکس؛ البته کپکام به‌طور رسمی به تولید چنین مدلی اشاره نکرده و آن‌را تنها یک احتمال در نظر گرفته است، ولی باتوجه‌به تولید مدل دیجیتال پلی‌استیشن 5 و البته سابقه‌ی خود مایکروسافت در عرضه‌ی مدل دیجیتال ایکس باکس وان، اصلاً بعید نیست در نسل آینده هم شاهد چنین چیزی باشیم.

اگر چنین مدلی توسط مایکروسافت در دست تولید باشد، هنوز مشخص نیست همان مدل معروف لاکهارت (Lockhart) خواهد بود که قرار است با سخت‌افزاری ضعیف‌تر و قیمتی پایین‌تر عرضه شود یا مدلی با سخت‌افزار مشابه ایکس‌باکس سری ایکس است که تنها به خاطر حذف درایو با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌شود؛ موضوعی که احتمالاً طی هفته‌های آینده از آن مطلع خواهیم شد.

بازی Resident Evil 8: Village در زمانی نامعلوم برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی سی منتشر خواهد شد و بیشتر از اینکه شبیه نسخه‌های کلاسیک این مجموعه باشد، حال و هوایی مشابه رزیدنت ایول 7 خواهد داشت و داستان آن بازی را به سرانجام می‌رساند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده