// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

The Last of Us Part II به پرفروش ترین بازی ماه ژوئن فروشگاه پلی استیشن تبدیل شد

گویا قدرت‌نمایی بازی The Last of Us Part II کماکان در بازار ادامه دارد و به‌تازگی این بازی صدر جدول فروشگاه پلی استیشن در ماه ژوئن قرار گرفته است.

بازی The Last of Us Part II قبل و بعد از عرضه، حواشی بسیاری را به‌دنبال داشت و حتی طرفداران زیادی شکایات خود را از داستان بازی به گوش سازندگان رساندند. بااین‌حال، The Last of Us Part 2 در زمینه فروش توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. این بازی ۲۹ خرداد ماه عرضه شد و به‌تازگی مشخص شده که در فروشگاه پلی ‌استیشن و بخش فروش دیجیتالی هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌جای گذاشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت پلی‌استیشن اعلام کرده که بازی The Last of Us Part II به پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئن در فروشگاه پلی‌استیشن اروپا و آمریکا تبدیل شده است. این بازی که تنها در هفته سوم ماه ژوئن عرضه شد، توانست در فروشگاه پلی‌استیشن آمریکا دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و GTA V را کنار بگذارد. همچنین در فروشگاه پلی‌استیشن اروپا هم دو بازی FIFA 20 و COD: Modern Warfare رقیب‌های اصلی The Last of Us Part 2 بودند که ساخته جدید ناتی‌داگ توانست صدر جدول را از آن خود کند.

در گذشته هم سونی اعلام کرده بود که بازی The Last of Us Part II در سه روز ابتدایی عرضه خود توانسته بود چهار میلیون نسخه فروش داشته باشد که به سریع‌ترین فروش در نسل هشتم برای بازی‌های انحصاری سونی تبدیل شد. تا قبل از The Last of Us Part II این رکورد در دست بازی Final Fantasy VII Remake بود. 

در انتها مشخص شده که سه بازی Call of Duty: Warzone، فورتنایت و Apex Legends هم به‌ترتیب رتبه اول تا سوم جدول محبوب‌ترین بازی‌های رایگان فروشگاه پلی‌استیشن را به خود اختصاص داده‌‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده