// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳

بازی Donkey Kong Country به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شود

نینتندو اعلام کرده که در در تاریخ ۲۵ تیر ماه، سه بازی Donkey Kong Country، Natsume Championship Wrestling و The Immortal به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند.

شرکت نینتندو از زمان راه‌اندازی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ تابه‌امروز سعی کرده با رایگان‌ کردن بازی‌های پرمخاطب کنسول‌های NES و SNES، تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. دراین‌میان، Donkey Kong Country را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول SNES دانست که قطعا کاربران قدیمی نینتندو با این بازی حسابی خاطره دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو فهرست بازی‌های رایگان ماه ژوئیه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را منتشر کرده است. در جریان فهرست منتشر شده، شاهد عرضه دو بازی از SNES و یک بازی از NES هستیم. کاربران سرویس آنلاین نینتندو از تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۵ ژوئیه) می‌توانند بازی‌های Donkey Kong Country، Natsume Championship Wrestling و The Immortal را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

بازی Donkey Kong Country برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۴ عرضه شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و یک تجربه پلتفرمینگ جذاب و سرگرم کننده را ارائه دهد. این در حالی است که Natsume Championship Wrestling یک بازی ورزشی به حساب می‌آید که این بازی هم در سال ۱۹۹۴ برای SNES عرضه شد. در انتها، بازی The Immortal را داریم که در سال ۱۹۹۰ در دسترس کاربران NES قرار گرفت و یک تجربه اکشن ماجراجویی با دوربین ایزومتریک به حساب می‌آید.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این بازی‌ها را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین کاربران ژاپنی هم می‌توانند اولین نسخه از مجموعه Shin Megami Tensei را تجربه کننده برای SNES عرضه شده بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده