// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

چند تصویر از بازی Watch Dogs Legion فاش شد

پس از افشا شدن ویدیویی طولانی از گیم‌پلی نسخه‌ی چند ماه پیش بازی Assassin's Creed Valhalla، حالا چند تصویر جدید از بازی Watch Dogs Legion به‌صورت غیرقانونی پخش شده‌اند.

قضاوت کردن بازی‌های ویدیویی براساس ویدیوها، اطلاعات یا تصاویر غیررسمی لیک‌شده، کاری غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است. بااین‌حال متاسفانه مخصوصا در سال‌های اخیر بارها با انتشار چنین مواردی روبه‌رو می‌شویم. مخصوصا وقتی فاصله‌ی کمی تا نمایش رسمی بازی‌های مختلف داریم. البته اکنون در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 اوضاع برای بازی‌سازها بدتر از قبل هم شده است. چون باتوجه‌به دورکاری همگان و به‌خصوص گیمرهای آزمایش‌کننده‌ی بازی‌ها، خطر لو رفتن اطلاعات مختلف افزایش می‌یابد.

اکنون هم ۴ تصویر غیررسمی جدید از بازی Watch Dogs Legion پخش شده‌اند؛ تصاویری که هیچ‌کس نمی‌داند به چه نسخه‌ای از بازی تعلق دارند و آیا وضعیت فعلی آن را به تصویر می‌کشند یا نمایش‌دهنده‌ی کیفیت آن در نسخه‌ای قدیمی‌تر هستند. اما در این تصاویر غیررسمی هم به خوبی می‌توان دید که بازی به شما اجازه‌ی در اختیار گرفتن کنترل اکثر افراد حاضر درون شهر را می‌دهد.

تصاویر دو مرد و یک پلیس با لباس‌های متفاوت در بازی Watch Dogs Legion

در رویداد Ubisoft Forward 2020 که راس ساعت ۲۳:۳۰ یک‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد به وقت ایران بخش اصلی آن آغاز می‌شود، یوبیسافت قطعا نمایش‌های رسمی و مورد انتظار «واچ داگز» جدید و بازی Assassin's Creed Valhalla را تحویل طرفدارها می‌دهد. تازه بامداد دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد هم کارشناس‌ها واکنش‌های اولیه‌ی رسمی خود به این دو بازی را منتشر خواهند کرد؛ آن‌ها اکنون مشغول تجربه‌ی ساعاتی از جدیدترین نسخه‌های این دو بازی هستند. پس نیازی به قضاوت زودهنگام نیست و باید دید تا چند روز دیگر هر دو اثر در نمایش‌ها و سپس در مقالات رسمی، چگونه به نظر می‌رسند.

مطابق ۴ تصویر فاش‌شده، بازی احتمالا اجازه‌ی مطالعه‌ی خلاصه‌ای از زندگی‌نامه‌ی هر فرد را به شما می‌دهد و شخصی‌سازی‌های جالبی دارد. همچنین همان‌گونه که پیش‌تر هم اعلام شده بود، هر فرد انتخاب‌شده توسط شما در یک کلاس طبقه‌بندی می‌شود و احتمالا توانایی‌های متفاوتی نسبت به یک NPC قرارگرفته در کلاسی دیگر دارد.


منبع GamingRoute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده