نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

جعبه گشایی هواوی P40 Pro

در جدیدترین جعبه‌گشایی زومجی، به سراغ P40 Pro، جدیدترین پرچم‌دار برند هواوی رفته‌ایم. پرچم‌داری که با تمرکز روی دوربین سعی دارد یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی و فیلم‌برداری با موبایل را برای کاربران فراهم کند.

سری گوشی‌های هوشمند P هواوی، پرچم‌داران این برند محسوب می‌شوند. پرچم‌دارانی که در چند سال اخیر سعی در رقابت با برندهایی مانند اپل و سامسونگ را داشته‌اند. سال گذشته و با عرضه P30، هواوی نشان داد که تمرکز بسیار زیادی روی دوربین گوشی‌های خود دارد. روندی که در P40 Pro، جدیدترین گوشی بالارده این شرکت نیز تکرار شده است.

P40 Pro دارای ۴ دوربین است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک دوربین اولترا واید (فوق عریض) ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین چهارمی برای تشخیص عمق، ماژول دوربین‌ این گوشی را تشکیل می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های دیگر این پرچم‌دار، می‌توان به پردازنده کایرین ۹۹۰ نیز اشاره کرد. قوی‌ترین پردازنده اختصاصی هواوی که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع هواوی با نام سوپرشارژ در یک بدنه با صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۲۰۰ قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز کننده این موبایل، صفحه نمایش آن با نرخ‌تازه‌سازی ۹۰ هرتزی است. برای آشنا شدن با ویژگی‌های هواوی P40 Pro شما را به تماشای جعبه‌گشایی این محصول دعوت می‌کنیم:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده