// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸

مایکروسافت زمان برگزاری رویداد نمایش بازی های ایکس باکس سری ایکس را اعلام کرد

ردموندی‌ها زمان برگزاری نخستین رویداد دیجیتالی اصلی خود برای نمایش بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری ایکس‌باکس سری ایکس را اعلام کردند؛ رویدادی که بعضی از طرفدارهای مایکروسافت از آن انتظارات زیادی دارند.

با اینکه کنفرانس دیجیتالی مورد انتظار ایکس باکس قرار نیست تنها روی بازی‌های انحصاری و ساخته‌های استودیوهای فرست-پارتی/اختصاصی مایکروسافت متمرکز باشد، اما قطعا گیمرها امیدوار به دیدن تریلرهای چند بازی انحصاری عالی برای ایکس باکس سری ایکس هستند. همچنین باتوجه‌به تعداد تماشاگرهای بالای رویداد مورد بحث، اصلا نباید تعجب کرد اگر بازی‌های مولتی پلتفرم خاص هم همین برنامه را برای پخش تریلرهای جدید یا رونمایی از خود انتخاب کنند. در هر حالت اگر در گروه دنبال‌کنندگان پر و پا قرص اخبار بازی قرار می‌گیرید، احتمالا از چند هفته‌ی قبل برای این کنفرانس دیجیتالی هیجان دارید. مایکروسافت هم اعلام کرد که این برنامه راس ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ خورشیدی به وقت ایران (۲۳ ژوئیه/جولای سال جاری میلادی) برگزار می‌شود.

لوگو سفید و درخشان کنفرانس دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس

یک ساعت قبل از آغاز پخش رسمی، جف کیلی، تهیه‌کننده، مجری و ژورنالیست شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی یک Pre-Show (پیش-نمایش) ۶۰ دقیقه‌ای را با همکاری یوتیوب گیمینگ تقدیم تماشاگرها می‌کند. انتظار می‌رود که بازی‌های حاضر در این یک ساعت کوچک‌تر باشند و مایکروسافت اخبار و نمایش‌های اصلی را برای برنامه‌ی اصلی کنار بگذارد. ولی اگر می‌خواهید هیچ محتوایی را از دست ندهید، حتما از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۲ مرداد مشغول تماشای پخش زنده‌ی مایکروسافت برای نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس شوید.

شایعات زیادی مانند معرفی ریبوت بازی Fable توسط استودیو پلی‌گراند گیمز و احیای مجدد سری بازی Perfect Dark توسط استودیو The Initiative در حوالی اخبار رسمی این رویداد دیجیتالی به گوش می‌رسد. ولی ما فعلا فقط از این اطمینان داریم که استودیو 343 Industries تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite را در همین کنفرانس تقدیم گیمرها می‌کند. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده