// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۳

راک استار مشغول کار روی یک بازی جهان-باز پرخرج برای هدست های واقعیت مجازی است

مطابق گزارش‌های جدید، دو شرکت راک استار گیمز و Video Games Deluxe مشغول همکاری برای ساخت یک بازی AAA جهان-باز برای هدست‌های VR هستند؛ همکاری جالبی که می‌تواند نتیجه‌ی بزرگی داشته باشد.

پس از آن که شرکت ولو (Valve) با ساخت و عرضه‌ی بازی Half-Life: Alyx انتظارات مخاطبان و کارشناس‌ها از بازی‌های هدست‌های واقعیت مجازی را بالاتر برد، می‌توان آرام‌آرام انتظار ورود شرکت‌های بزرگ دیگر با بودجه‌های عظیم به دنیای ساخت بازی برای VR را داشت. اما در دنیای هنر هشتم کمتر اسمی را می‌شود یافت که به‌عنوان یک استودیو، به بزرگی نام راک استار گیمز باشد. پس وقتی سازندگان بازی L.A. Noire: The VR Case Files به‌صورت رسمی اعلام می‌کنند که وارد همکاری با راک استار برای ساخت یک بازی پرخرج، بزرگ و جهان-باز برای VR شده‌اند، طبیعی است که عده‌ی زیادی هیجان‌زده شوند.

تیم استرالیایی Video Games Deluxe اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند هیچ‌گونه اطلاعات بیشتر راجع به پروژه‌ی مورد بحث را با طرفدارها به اشتراک بگذارد. اما اعضای آن می‌گویند که بدون شک این بازی، استانداردها را تغییر می‌دهد و VR را وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌کند.

غروب آفتاب و صلیب بالای قبر در بازی Red Dead Redemption 2

نسل هشتم برای راک‌استار نسل عجیبی به حساب می‌آید. چون آن‌ها طی هفت سال اخیر فقط یک بازی جدید را به بازار فرستادند. البته که محصول مورد بحث، بازی Red Dead Redemption 2 بود که چه در کسب نظر مثبت کارشناس‌ها و چه در فروش، خوش درخشید. اما گزارش‌ها می‌گویند که راک‌استار دیگر می‌خواهد روند اخیر را تغییر دهد و با فاصله زمانی کمتری بازی‌های خود را به طرفدارانش ارائه دهد. حالا باید صبر کرد و دید آیا این بازی جدید واقعیت مجازی، جریان‌یافته در جهان یکی از مجموعه‌های آشنا و محبوب شرکت است یا فرنچایزی جدید را به وجود می‌آورد؟ نظر خود را با زومجی در مورد این پروژه به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده