// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

ماد بازی Team Fortress 2 Classic هم اکنون به صورت رسمی قابل دانلود است

ماد کلاسیک تیم فورترس 2 قصد دارد تجربه‌ی بازی Team Fortress 2 در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ را دوباره برای بازیکنان زنده کند.

بازی Team Fortress 2 Classic یک ماد الهام گرفته از بازی کلاسیک Team Fortress 2، که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، است که هم‌اکنون برای دانلود در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بازی Team Fortress 2 Classic از استودیو Eminoma قصد دارد تا لذت تجربه‌ی بازی Team Fortress 2 در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ را که دوره‌ی کلاسیک این بازی محسوب می‌شود برای بازیکنان دوباره‌ رغم بزند. سازندگان این بازی اخیرا خبر انتشار رسمی این بازی را در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کردند و همچنین با انتشار یک پست در وبلاگ خود، جزئیات آنچه را می‌توانید از بازی Team Fortress 2 Classic انتظار داشته باشید با بازیکنان به اشتراک گذاشتند.

در این توییت بیان شد «روز آخر! روز چهارم به‌روزرسانی Death & Taxs و انتشار رسمی بازی Team Fortress 2 Classic هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است!»

پست وبلاگ این بازی جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک می‌گذارد:

لحظه ای که همه‌ی شما منتظرش بودید فرارسیده است. بالاخره بازی Team Fortress 2 Classic و به‌روزرسانی جدید همراه آن با نام Death & Taxs! در دسترس قرار گرفت! اکنون می‌توانیم به شما اجازه دهیم از همه آن سلاح‌های جدید براق استفاده کرده و یکدیگر را روی تمام نقشه‌های جدید معرفی شده در این به‌روزرسانی و تمام نقشه‌های بازگشتی از گذشته و همچنین تعدادی نقشه هم از Live TF2 بکشید! 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده