// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی جدید Batman احتمالا سیستمی مشابه به Nemesis خواهد داشت

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی جدید Batman از سیستمی مشابه به نمسیس استفاده می‌کند و بازیکنان هدایت سایر اعضای گروه بتمن را هم برعهده خواهند داشت.

بازی جدید WB Games با محوریت بتمن را می‌توان یکی از بازی‌هایی دانست که تابه‌امروز اطلاعات و شایعات زیادی حول آن منتشر شده است. بعضی از شایعات، اطلاعاتی از بازی را فاش کرده است و حتی WB Games هم تابه‌حال اشاره‌های مختلفی به جزئیات بازی داشته است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اینسایدرها و فاش کننده اطلاعات در توییتر به نام @TheComixKid، جزئیات تازه‌ای را از بازی جدید Batman منتشر کرده است. او در توییت خود اعلام کرده که در بازی جدید بتمن بازیکنان می‌توانند هدایت سایر اعضای Bat-Family را هم برعهده بگیرید. در گذشته هم اعلام شده بود که بازی جدید بتمن که احتمالا Batman: Gotham Knights نام دارد، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هدایت سایر شخصیت‌های همراه بتمن را برعهده بگیرند.

در ادامه مشخص شده که این بازی همانند Shadow of the Mordor، دارای سیستم نمسیس است. از دیگر اطلاعات فاش شده بازی WB Games با محوریت Batman هم می‌توان‌به حضور فرقه و گروه‌های مختلف در بازی اشاره کرده که سازمان پلیس شهر گاتهام (GCPD) هم جزو آن‌ها است و نیروی پلیس تا بتمن را دستگیر کند. همچنین Court of Owls دشمن اصلی بتمن در این بازی به حساب می‌آید. در انتها هم مشخص شده که بازی جدید Batman به‌سایر بازی‌های مجموعه Batman: Arkham هم اشاره‌هایی خواهد داشت. 

باتوجه‌به اینکه کاربران می‌توانند هدایت کاراکترهای مختلفی را به‌دست بگیرند، استفاده از Gotham Knights برای بازی قابل درک است. ازطرفی به‌نظر می‌رسد Court of Owls در پشت پرده هدایت سایر گروه‌های بازی جمله GCPD را برعهده دارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر رویداد DC Fandome بمانیم و ببینیم که بخش گیمینگ برادران وارنر چه موردی را برای کاربران در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده