// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

جزئیات محتویات آینده بازی Monster Hunter World: Iceborne مشخص شد

شرکت کپکام به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن جزئیات محتویات تابستان و پاییز بازی Monster Hunter World: Iceborne مشخص شده است.

کپکام به‌صورت فصل به فصل محتویات و رویدادهایی را برای کاربران بازی Monster Hunter World: Iceborne درنظر گرفته تا بتوانند لحظات سرگرم کننده‌ای را در جهان بازی برای خود رقم بزنند. کپکام به‌تازگی ششمین Developer Diary خود را با محوریت جزئیات محتویات فصل تابستان و پاییز منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان Title Update 4 بازی Monster Hunter World: Iceborne که در ماه ژوئیه منتشر می‌شود، اژدها Alatreon the Blazing Black Dragon به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه، در تاریخ یک مرداد ماه (۲۲ ژوئیه) هم رویداد Sizzling Spice Fest و Summer Twilight Fest در دسترس قرار می‌گیرد. این دو رویداد که در قالب یک فستیوال در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، با نام‌های سلیانا و استرا هم شناخته می‌شود.

جزئیات محتویات تابستان و پاییز Monster Hunter World Iceborne

کاربران تا تاریخ ۱۶ مرداد ماه (۶ اوت) می‌توانند از محتویات ویژه این رویداد استفاده کنند. بلافاصله پس از فستیوال ذکر شده، رویداد Frostfang Barioth منتشر می‌شود. در این رویداد مأموریت محور، بازیکنان از تاریخ هفت مرداد ماه (هفت اوت) تا تاریخ ۲۹ مرداد ماه (۱۹ اوت) فرصت دارند تا با انجام مأموریت درنظر گرفته شده، سلاح، لباس جنگی و ابزارهایی را برای Palico خود به‌دست بیاورند. 

در انتها، اعلام شده که پنجمین Title Update بازی هم در فصل پاییز منتشر می‌شود، اما جزئیات و زمان دقیق آن اعلام نشده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در فصل پاییز چه رویداد و اژدهای جدیدی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در ادامه هم می‌توانید Dev Diary کپکام حول محتویات آینده بازی Monster Hunter World: Iceborne را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده