// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

احتمال حضور ستاره Breaking Bad در بازی Far Cry 6

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا جانکارلو اسپوزیتو از سریال Breaking Bad در بازی Far Cry 6 حضور خواهد داشت. 

گاس فرینگ را می‌توان یکی از بهترین آنتاگونیست‌های سریال‌های تلویزیونی دانست که جانکارلو اسپوزیتو نقش او را در سریال Breaking Bad بازی کرده بود. جانکارلو اسپوزیتو به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده که در جریان آن به حضور خود در یک بازی ویدیویی اشاره کرده است. البته توضیحات تکمیلی حول این بازی و نقش او منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد که اسپوزیتو را در بازی Far Cry 6 مشاهده خواهیم کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت گیم‌ریکتور مقاله‌ای را منتشر کرده بود که در جریان آن، نویسنده مدعی شده بود که جانکارلو اسپوزیتو در بازی Far Cry 6 حضور دارد. البته این مقاله هم‌اکنون پاک شده است، اما بخش‌هایی از آن همچنان موجود است و به‌حضور اسپوزیتو در این بازی اشاره می‌کند. ازطرفی به‌نظر می‌رسد در رویداد Ubisoft Forwarad، شاهد رونمایی از فار کرای 6 خواهیم بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم یوبیسافت (Ubisoft) چه موردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

اینکه جانکارلو اسپوزیتو در نسخه جدید Far Cry حضور داشته باشد، آن‌چنان مورد غافل‌گیر کننده‌ای نیست. نسخه‌های اخیر فار کرای ‌به داشتن شخصیت‌های شرور دیوانه و مرموز معروف هستند. برای مثال، کاراکتر وس در نسخه سوم یا جوزف سید از نسخه پنجم هرکدام به‌نحوی جنون را به‌تصویر می‌کشیدند. ازاین‌رو حضور اسپوزیتو و بازی بسیار خوبش در نقش گاس فرینگ می‌تواند دلیلی باشد که او را آنتاگونیست نسخه ششم بدانیم. 

بااین‌تفاسیر نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا دوست دارید جانکارلو اسپوزیتو را در نقش شخصیت منفی بازی Far Cry 6 مشاهده کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده