نویسنده: مرتضی بحرینی
// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Auto Chess Legends؛ رقابت در افسانه ها

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی و همچنین آنلاین هستید، قطعاً می‌توانید با بازی جدید و زیبای Auto Chess Legends برای ساعت‌ها سرگرم باشید.

در حال حاضر که اکثر مردم یک گوشی هوشمند با خود در هر کجا به همراه دارند و همچنین تکنولوژی به شکلی پیشرفت کرده است که شبکه جهانی اینترنت هر کجا در دسترس همگان قرار گرفته است، بازی‌های آنلاین نیز طرفداران بسیاری به خود جذب کرده‌اند. آثار مختلفی در فروشگاه‌های معتبر جهانی برای طرفداران بازی‌های آنلاین طراحی و منتشر شده است که هر کدام برای خود سبک و سیاقی خاص دارند و گیم‌پلی را ارائه می‌دهند که باعث سرگرمی کاربران می‌شود.

یکی از آن بازی اندروید و آیفون های جذاب که می‌تواند به‌صورت آنلاین کاربران خود را برای ساعت‌ها یا حتی روزهای متوالی سرگرم کند، بازی Auto Chess Legends نام دارد. این بازی سرگرم کننده به‌صورت استراتژی توسعه داده شده است. باید گفت که سازندگان برای ساخت مراحل مختلف یا بهتر است بگوییم بیس کار، از روی بازی پرطرفدار Clash Royale کپی برداری کرده‌اند اما این موضوع باعث نمی‌شود که گیم‌پلی بازی سرگرم کننده نباشد.

با ورود به بازی، آموزشی اولیه به بازیکنان داده خواهد شد. در این آموزش کوتاه روش انتخاب و کار با کارت‌ها و همچنین گزینه‌های مختلف منو نمایش داده می‌شود. پس از آن باید گفت این شما و این میدان نبرد. طرفداران بازی های استراتژیک قطعاً می‌دانند که برای هر رقابت باید نقشه‌ای هوشمندانه داشت. اما در این بازی برای کسب پیروزی‌های پی‌در‌پی باید نام کارت‌های قدرتمند را به یاد بسپارید.

صفحه ورود بازی Auto Chess Legends با قهرمانان محبوب

زمان نبرد استراتژی در بازی Auto Chess Legends

زمان مبارزه در راند اول بازی Auto Chess Legends

درست است که گفتیم بیس بازی از روی یکی از بهترین اثر استراتژیک کپی برداری شده است، اما دراین‌میان خود توسعه‌دهندگان نیز خلاقیت‌ها و ایده‌هایشان را برای بهتر کردن داستان، به گیم‌پلی بازی اضافه کرده‌اند تا کاربران تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را در بازی تجرهب کنند. موارد بسیاری وجود دارد که باعث می‌شوند تا شما از بازی‌های مشابه دل کنده و با Auto Chess Legends سرگرم شوید.

برای قدرتمند شدن یا ستاره دار کردن قهرمان مورد نظرتان، باید 3 کارت هم شکل را هنگام بازی درکنار هم قرار دهید

یکی از آن ویژگی‌های جذاب که قطعاً شما هم از آن لذت می‌برید، در دسترس بودن تمام قهرمانان در هنگام مبارزه است. زمانی‌که وارد نبرد می شوید، کارت‌های مختلفی از قهرمانان در پایین صفحه به شما نمایش داده می‌شوند و بازیکن می‌تواند با پرداخت مقدار سکه‌ای ناچیز در حد دو یا نهایتاً پنج سکه از کارت در جریان بازی استفاده کند. البته بیش از هشت کارت نمی‌توانید ذخیره کنید و برای آنکه از قهرمانان برتر در میدان نبرد استفاده کنید باید کارت‌های با ارزش کمتر دور ریخته شوند.

زمان نبردو انتخاب کارت در بازی Auto Chess Legends

منوی اصلی بازی Auto Chess Legends

کاراکترهای قدرتمند بازی Auto Chess Legends

هر مبارزه چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ راند طول خواهد کشید و در هر راند بازیکنان ۳۰ ثانیه زمان خواهند داشت تا ناظر مبارزه باشند. در آغاز مبارزه، بازیکنان می‌توانند سه قهرمان را وارد جریان مبارزه کنند. جای نگرانی نیست چرا که با بالا رفتن تعداد راندها، تعداد قهرمانان در صحنه نیز افزایش پیدا می‌کند. در بین هر راند نیز ۳۰ ثانیه زمان تنفس در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند کارت‌های خود را ساماندهی و جا‌به‌جا کنند. در هر راند بازیکنان با رقیبی جدید روبه‌رو خواهند شد که ممکن است نیروهای قدرتمند یا ضعیفی داشته باشد. باید به این موضوع دقت کرد که قلعه اصلی نوار سلامتی کاملی دارد و اگر در هر راند مبارزه را واگذار کنید، از این درصد کم خواهد شد. زمانی‌که میزان نوار سلامتی قلعه به صفر برسد، بازنده رقابت خواهید شد و فرقی نمی‌کند در کدام راند باشید.

دانلود بازی Auto Chess Legends: Tactical Teamfight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده