// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار Hyper Scape برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام شد

فصل اول بازی Hyper Scape در تاریخ ۲۱ مرداد ماه علاوه‌بر کامپیوتر، برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم در دسترس قرار می‌گیرد. 

مدتی است که شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Hyper Scape، بازی بتل رویال خود را به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. در گذشته اعلام شده بود که هایپر اسکیپ برای کنسول‌های بازی هم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Hyper Scape با انتشار یک تریلر زمان شروع فصل اول بازی Hyper Scape را اعلام کرده است. همچنین در بخشی از این تریلر پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان هم اشاره می‌شود. به‌عبارتی، بازی Hyper Scape در تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۱ اوت) به‌صورت رسمی برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه و از فاز بتای خود خارج می‌شود. 

همچنین در ادامه مشخص شده که بتای بازی از تاریخ ۱۲ مرداد ماه (دو اوت) از دسترس خارج می‌شود. در بازی اصلی، سلاح‌های جدیدی نظیر Dragonfly را شاهد خواهیم بود. همچنین یک گجت هک کردن به نام Magnet هم در دسترس قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های بازی Hyper Scape می‌توان به حالت‌های محدود زمانی اشاره کرد که در طول فصل در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. یوبیسافت یک بتل پس با ۱۰۰ سطح مختلف هم برای بازیکنانی که وارد جهان هایپر اسکیپ می‌شوند، درنظر گرفته است.

ساختار بازی به‌گونه‌ای است که با تماشای استریم سایر بازیکنان Hyper Scape، می‌توانید به‌راحتی در بتل پس خود پیشرفت داشته باشید و به آخرین سطح درنظر گرفته شده، دست پیدا کنید. در ادامه می‌توانید تریلر تاریخ انتشار فصل اول Hyper Scape را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده