// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر فصل پنجم COD: Modern Warfare گروه شدو کمپانی را معرفی می‌کند

به‌تازگی تریلر فصل پنجم بازی Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone منتشر شده و شاهد نقشه جدید و معرفی گروه شدو کمپانی هستیم.

کمتر از یک هفته دیگر به آغاز فصل پنجم Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone در تاریخ ۱۵ مرداد ماه (پنج اوت) زمان باقی‌مانده است. ازاین‌رو طبق سنت هر فصل، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده مدرن وارفیر و وارزون، تریلر فصل پنجم را در دسترس کاربران قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان تریلر منتشر شده شاهد گروه شدو کمپانی هستیم که سه عضو آن‌ها از جمله رُز نشان داده می‌شود. شدو کمپانی نام گروهی است که در انتهای بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 به کاربران معرفی شد و ژنرال شپرد، هدایت آن‌ها را برعهده داشت؛ شخصی‌که بعدا به‌عنوان یک خائن به بازیکن معرفی شد. 

جدا از این موارد، استادیوم نقشه Verdansk در گوشه‌وکنار این تریلر دیده می‌شود و شایعاتی هم منتشر شده از اینکه درهای استادیوم در فصل پنجم برای کاربران کالاف دیوتی: وارزون گشوده می‌شود. این در حالی است که حساب کاربری توییتر کالاف دیوتی هم اعلام کرده بود «اگه این استادیوم اسم داشت، چه اسمی برای آن انتخاب می‌کردید؟ درهای ما [اشاره به استادیوم] به روی ایده‌های شما باز است». به‌نظر نمی‌رسد این توییت صرفا برای ارائه ایده باشد و غیرمستقیم شایعات حوله استادیوم نقشه Verdansk را تایید کرده است.

همچنین شایعه دیگری هم حول وارزون وجود دارد که به حضور قطار در بازی اشاره می‌کند. در بخشی از این تریلر و برای چندثانیه شاهد یک قطار در محیط بازی هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از فصل پنجم کالاف دیوتی: مدرن وارفیر و کالاف دیوتی: وارزون را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده