نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

بازگشت تونی ریوولوری در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی تایید شد

تونی ریوولوری، بازیگر نقش فلش تامپسون نیز قرار است در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) تایید و اعلام شده است. ددلاین تایید کرد که تونی ریوولوری اخیرا قراردادی را با WME امضا کرده که این قرارداد نشان می‌دهد بازیگر فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) برای حضور در قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باز خواهد گشت. ریوولوری پیش از این نقش فلش تامپسون را در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) بازی کرده بود و بازگشتش در قسمت سوم خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیست. 

اگرچه ریوولوری نقش خیلی پر رنگی در داستان پیتر پارکر در این دو قسمت نداشته است، اما انتظار می‌رود باتوجه‌به اتفاقات فیلم Far From Home، او در قسمت سوم نقش مهم‌تری را ایفا کند. در حال حاضر می‌دانیم که  تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز (MJ) و جی. کی. سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون، در قسمت سوم فیلم Spider-Man باز خواهند گشت و همچنین انتظار می‌رود شاهد بازگشت جیکوب باتالون، بازیگر نقش ند لیدز در فیلم Spider-Man 3 نیز باشیم. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم نمی‌دانیم و حتی از نام فیلم نیز رسما رونمایی نشده است.

قسمت سوم فیلم Spider-Man برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود و سپس اکران آن تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاد که این تاریخ نیز مدتی پیش توسط سونی تغییر کرد. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 از اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. همچنین جان واتس برای کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده