// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Dark Raider؛ داستان یک افسانه

در بازی نقش آفرینی Dark Raider شما با قهرمان داستان باید به دل سیاهی رفته و با شیاطین و افرادی که بشیریت را تهدید می‌کنند، مبارزه و آن‌ها را نابود کنید. 

سبک نقش آفرینی، با محبوبیت فراوانی که دارد اکثر گیمرها را با سلیقه‌های مختلف به سمت خود جذب می‌کند. استودیو‌های بازی‌سازی با دانستن این موضوع آثار‌ متنوعی را در این سبک توسعه می‌دهند که برخی از آن‌ها نیز به موفقیت‌های بزرگی می‌رسند. موبایل‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توان به بازی‌های نقش آفرینی بزرگی همچون Transistor از Supergiant Games اشاره کرد که یک تجربه جذاب و دیدنی برای مخاطب خود دارد. در این معرفی به سراغ بازی نقش آفرینی Dark Raider می‌رویم که با روایت و همینطور المان‌های جالب خود گیمرهای این سبک را به خوبی سرگرم می‌کند. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

 پایگاه اصلی بازی Dark Raider

هریک از این مراحل علاوه‌بر دشمنان معمولی بازی، باس‌فایتی نیز وجود دارد که هرکدام از آن‌ها چالش خاص خود را دارند.

در بازی‌های نقش آفرینی معمولا گیمر در نقش یک قهرمان افسانه‌ای یا گاهی اوقات یک شخصیت معمولی قرار می‌گیرد و باید به جنگ دشمنان شیطانی که می‌خواهند دنیا را نابود کنند، بروند. این روند را می‌توان در بیشتر آثار این سبک مشاهده کرد. بازی اندروید و آیفون Dark Raider که به‌تازگی منتشر شده است دقیقا همین روند را طی می‌کند. در این بازی شما در نقش یک قهرمان باید دنیا را که توسط موجودات اهریمنی در حال تهدید و نابودی است، نجات دهید. در ابتدای بازی شما توسط شخصی به نام Rofers آموزش‌های ابتدایی مانند دفاع، ضربات سبک و سنگین، استفاده از نیروهای ویژه را یاد می‌گیرید.

پس از عبور از مرحله آموزشی، شما وارد پایگاه اصلی خود می‌شوید و می‌توانید فعالیت‌های مختلفی همچون تمرین مهارت‌های خود، خرید آیتم‌های مختلف و غیره را انجام دهید. برای طی کردن روند داستانی بازی، با عبور از دروازه و قرار گرفتن در هریک از جایگاه‌های مشخص شده، وارد مراحل اصلی بازی می‌شوید. در هریک از این مراحل علاوه‌بر دشمنان معمولی بازی، باس‌فایتی نیز وجود دارد که هرکدام از آن‌ها چالش خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال در اولین رویارویی با یکی از باس فایت‌ها به دلقکی برمی‌خورید که علاوه‌بر ضربات نزدیک، گوی‌های انفجاری را به سمت شما پرتاب می‌کند و باید در زمان کوتاهی از آن‌ها فرار کنید.

دفاع کردن در این بازی علاوه‌بر جلوگیری از کاهش سلامتی شما، در صورتی که به موقع دفاع کنید می‌توانید علیه دشمن خود ضرباتی سنگین وارد کنید.

در گیم‌پلی Dark Raider مانند بیشتر بازی‌های موبایل می‌توانید با کنترل‌های سمت چپ صفحه‌نمایش کاراکتر خود را هدایت کنید و در سمتی دیگر نیز حرکات مختلفی را می‌توانید اعمال کنید. دفاع کردن در بازی یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی و در صورت عمل نکردن به آن خیلی سریع بازی را از دست می‌دهید و باید دوباره بازی را آغاز کنید. دفاع کردن در این بازی علاوه‌بر جلوگیری از کاهش سلامتی شما، در صورتی که به موقع دفاع کنید می‌توانید علیه دشمن خود ضرباتی سنگین وارد کنید. در مسیر بازی تله‌های مختلفی وجود دارد و باید در موقع مناسب از بین‌ها آن‌ها به حالت پرشی یا سرعتی عبور کنید. یکی از ویژگی‌های خوب بازی که باعث عدم تکرار ان می‌شود نقشه‌های تصادفی است. بطوریکی هر زمان که در بازی کشته شوید و دوباره بخواهید ادامه دهید روند متفاوت‌تری را تجربه خواهید کرد. 

 باس فایت Dark Raider

گرافیک پیکسلی یکی از جذابیت‌های اصلی بازی است که به بهترین شکل ممکن در بازی اعمال شده است. هر یک از محیط‌های بازی جزئیات زیادی را دارد که به جذاب‌تر شدن بازی کمک زیادی را می‌کند. موسیقی در یک عنوان نقش آفرینی، نقش بسیار مهمی را دارد و در Dark Raider نیز موسیقی به شکل خوب و گوشنوازی کار شده و می‌توانید در طول بازی از آن لذت ببرید. استودیوی Unreal Dark Stud که بازی Dark Raider تنهای ساخته‌ی آن‌ها است به خوبی توانستند یک عنوان نقش آفرینی جذاب را برای طرفداران این سبک توسعه بدهند. این بازی بیشتر المان‌های اصلی یک عنوان نقش آفرینی را در خود دارد و می‌تواند به‌راحتی گیمر‌های موبایل را سرگرم خود کند.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان سبک نقش آفرینی هستید قطعا تجربه‌ی Dark Raider می‌تواند لحظات خوبی را برای شما ایجاد کند.

بازی Dark Raider چندی پیش همزمان برای پی‌سی، اندروید و آیفون منتشر شد و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین نسخه‌های موبایل را دانلود از تجربه یک عنوان نقش آفرینی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Dark Raider
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده