نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

اطلاعات تایید نشده از رویداد بعدی پلی استیشن 5 شامل مواردی دور از انتظار هستند

به‌تازگی اطلاعات تایید نشده‌ای از برنامه State of Play بعدی سونی برای پلی‌استیشن 5 فاش شده‌اند که شامل موارد و معرفی‌هایی غیرقابل باور هستند.

به‌تازگی دو تصویر قابل‌توجه و البته تایید نشده از رویداد State of Play بعدی و محتمل سونی برای کنسول پلی ‌استیشن 5 روی وب‌سایت 4chan بارگذاری شده‌اند. طبق تصویری که اخیرا منتشر شده و حاوی اطلاعات کمتری است، برنامه State of Play بعدی سونی برای پلی‌استیشن 5 در تاریخ ۶ اوت (۱۶ مرداد) برگزار می‌شود و در آن شاهد نمایش بازی‌هایی همچون Silent Hill و Spider Man: Miles Morales و Metal Gear Solid و حتی Fortnite برای پلی‌استیشن 5 خواهیم بود.

در همین تصویر شاهد جمله «استودیو سانتا مونیکا ساخته شدن ادامه بازی God of War را با نمایش یک تریلر سی‌جیِ کوتاه تایید خواهد کرد» هستیم، موردی که طبق شایعات اخیر به واقعیت نزدیک است. شایعاتی از این دست که بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است، نیز دیده می‌شود که البته کوری بارلوگ، کارگردان این بازی اخیرا به‌نوعی این شایعات را رده کرده است. تصویر جدید و فاش شده تر محتوای رویداد محتمل سونی به قرار زیر است.

تصویر جدید لورفته از رویداد state of play سونی

تصویر دیگری که قدیمی‌تر است و اطلاعات بیشتری هم در بردارد و البته چندان هم قابل باور نیست، فهرستی بلند و بالا از تریلرها و نمایش‌ها و حتی زمان بخش‌های مختلف برنامه را به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات البته به‌نظر می‌رسد به قصد قابل باور شدن و افزایش اعتبار آن در این تصویر جای گرفته‌اند. طبق این تصویر، در برنامه State of Play سونی برای پلی‌استیشن 5 شاهد نمایشی از بازی‌های Metal Slug و Call of Duty Black Ops Vietnam و Red Dead Redemption 2 و اطلاعاتی راجع به سرویس PS Now خواهیم بود. 

در همین تصویر قدیمی و پرجزییات، ادعا شده که در رویداد بعدی سونی قرار است شاهد رونمایی از نسخه Collector Edition بازی Spider Man: Mile Morales باشیم و سپس نمایش بازی‌های Sackboy و Godfall را خواهیم دید. طبق تصویر مذکور، پس از این نمایش‌ها شاهد ویدیو بزرگ و مهمی درباره خود کنسول خواهیم بود. گویا این دو ویدیو قرار است ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه باشند. گویا ویدیو طولانی‌تر به خود کنسول مربوط است و ویدیو کوتا‌ه‌تر به قابلیت Backwards Compatibility پلی‌استیشن 5 مربوط می‌شود. در صورت درست بودن این ادعاها، سونی می‌تواند در این زمان برای نمونه از رابط کاربری کنسول جدید خود رونمایی کند. 

طبق همین تصویر، سونی نمایش‌هایی از بازی‌های Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry (بازی هری پاتر)، Mortal Kombat 11 و Demons Souls را برای همین کنفرانس تدارک دیده است. همچنین ادعا شده که در انتهای رویداد شاهد ویدویویی سه و نیم دقیقه‌ای از پلی‌استیشن 5 خواهیم بود. حال در صورت درست بودن این ادعا می‌توان انتظارات مختلفی از رویداد سونی مانند قیمت و تاریخ پیش‌خرید کنسول نسل نهمی سونی داشت. طبق آنچه که از این منبع تقریبا نامعتبر و تایید نشده به‌دست می‌رسد، رویداد State of Play سونی برای پلی‌استیشن 5 در تاریخ ۱۰ اوت برگزار خواهد شد. شما می‌توانید تصویر قدیمی و پرجزییات فاش شده از محتوای رویداد سونی را زیر تماشا کنید.

تصویر قدیمی لورفته از رویداد state of play سونی


منبع Notebook Check
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده