نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

انیمیشن جدید پیکسار با نام Luca معرفی شد

شرکت پیکسار از انیمیشن اورجینال جدید خود با نام Luca پرده برداشت که این انیمیشن سینمایی قرار است تابستان سال آینده اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار انیمیشن جدید و اورجینال خود را معرفی کرده است. این انیمیشن سینمایی قرار است Luca (لوکا) نام داشته باشد که یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در یک کشور ایتالیا جریان دارد. انیمیشن جدید 2021 لوکا از جمله انیمیشن های مورد انتظار است. 

انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد. انیمیشن لوکا قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر و لوگو رسمی این انیمیشن را مشاهده کنید:

لوگو رسمی انیمیشن Luca

لوکا و دوستش در حال پریدن از صخره در انیمیشن Luca

کاساروسا در بیانیه منتشر شده در مورد انیمیشن Luca گفت: «این داستان، یک داستان بسیار شخصی برای من است؛ نه تنها به این دلیل که اتفاقات این انیمیشن در ریویرا ایتالیا جریان دارد و من در آن بزرگ شده‌ام، بلکه به این دلیل که در هسته اصلی این انیمیشن شکل‌گیری یک دوستی قرار دارد. دوستی‌های کودکانه اغلب مسیری را تعیین می‌کنند که می‌خواهیم به آن تبدیل شویم و این‌ها موارد و روابطی هستند که در قلب داستانی که ما در Luca ایجاد کردیم، وجود دارد. بنابراین علاوه‌بر زیبایی و جذابیت ساحل ایتالیا، این انیمیشن یک ماجراجویی جذاب و فراموش نشدنی در تابستان را به نمایش خواهد گذاشت که اساسا لوکا را برای همیشه تغییر خواهد داد».

Luca یک انیمیشن در سبک داستان بلوغ است که داستان یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می‌کند که با بهترین دوست جدید خود در ریویرا ایتالیا آشنا می‌شود. اما یک راز تاریک در مورد هویت واقعی این شخص وجود دارد که این دوستی را تهدید می‌کند. او ظاهرا یک هیولای دریایی از دنیای دیگر است که دقیقا در زیر سطح آب قرار دارد. هنوز حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمیشن لوکا تایید و اعلام نشده است.

پیش از انیمیشن Luca، انیمیشن Soul (روح) اثر بعدی پیکسار خواهد بود که این انیمیشن به علت شیوع ویروس کرونا اکنون برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Onward (به‌پیش)، دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۰ بود که در شروع همه‌گیری ویروس کرونا روی پرده رفت، اما این موضوع باعث شد تا این انیمیشن عملکردی بسیار پایین‌تر از انتظار را در گیشه داشته باشد و درنهایت در بازار دیجیتالی و سپس سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده