نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

سعید آقاخانی و مهراب قاسمخانی سریال شاخ آفریقا را خواهند ساخت

سعید آقاخانی و مهراب قاسمخانی سریال تازه‌ای به نام «شاخ آفریقا» را برای شبکه نمایش خانگی در ایران و گینه تولید خواهند کرد.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سعید آقاخانی سریال جدیدی به نام «شاخ آفریقا» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی خواهد کرد. آقاخانی در این سریال با مهراب قاسخانی همکاری می‌کند. طراحی کامل سریال توسط پیمان قاسمخانی انجام شده است و این نویسنده مشغول نگارش فیلمنامه سریال «شاخ آفریقا» است. این سریال ایرانی پس از مرحله نگارش وارد مرحله انتخاب بازیگران می‌شود. سریال «آفریقا» در ژانر کمدی ساخته خواهد شد و محصول مشترک ایران و کشورهای آسیا اقیانوسیه خواهد بود.

سریال «شاخ آفریقا» علاوه‌بر سرویس‌های VOD ایران، در سرویس‌های آسیایی نیز پخش خواهد شد. سعید آقاخانی و مهراب قاسمخانی پیش از این در ساخت سریال «دزد و پلیس» محصول شبکه سوم سیما با یکدیگر همکاری کرده‌اند. سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. او سابقه ساخت سریال‌های «زن بابا»، «خوش‌نشین‌ها»، «راه دررو»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد به‌در»، «نون.خ» و اخیرا «نون.خ ۲» را در کارنامه خود دارد. 

مهراب قاسمخانی از فیلمنامه‌نویسان با سابقه ایرانی است و سابقه همکاری در نگارش سریال‌های «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «کمربندها را ببندیم»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مسافران»، «ساختمان پزشکان»، «شمعدونی»، «دزد و پلیس» و «پژمان» را در کارنامه خود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده