// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

پیشرفت سریع اکوسیستم هواوی، ۱.۶ میلیون نفر توسعه‌دهنده و عبور از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر

در نوزدهمین کنفرانس اینترنت چین که در تاریخ دوم مرداد برگزار شد، شرکت هواوی اطلاعات جدیدی در رابطه با سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) ارائه کرد که در عمل جایگزینی برای سرویس‌های مشابه بوده و توسعه آن در راه استقلال کامل هواوی است.

شرکت هواوی ضمن ارائه گزارشی آماری در مورد این زیرساخت اعلام کرد که تعداد افراد فعال در بخش توسعه نرم‌افزار مبتنی بر هسته مرکزی سرویس‌های موبایلی هواوی به ۱.۶ میلیون نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد ۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر آن شرکت اعلام کرده که تعداد کاربران بین‌المللی این سیستم از مرز ۷۰۰ میلیون نفر عبور کرده است که رشد سالیانه ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است، از زمان آغاز به کار سرویس‌های موبایلی هواوی، ۸۱۰۰۰ هزار برنامه جدید به آن اضافه شده است.

باید اشاره کرد که برنامه های تشویقی هواوی برای توسعه‌دهندگان نظیر اختصاص مبلغ یک میلیارد دلار به این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی در رشد سریع سرویس موبایل هواوی داشته و علاوه‌بر آن برنامه حمایتی «ستاره درخشان» (the Shining Star) هواوی نیز پشتیانی مناسبی از حدود ۱۰ هزار برنامه مختلف انجام داده است که یکی دیگر از دلایل رشد روز افزون این پلتفرم به حساب می‌آید.

پشتیبانی و سرمایه‌گذاری گسترده هواوی در بخش توسعه برنامه‌ها و در کل توسعه اکوسیستم مخصوص خود، یکی از برنامه‌های مهم هواوی در یک سال اخیر بوده که منجر به نتایج قابل‌توجه شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده