// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

سونی از تلویزیون‌های مخصوص خود برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد

شرکت سونی از دو مدل تلویزیون سری براویا که برای اهداف گیمینگ طراحی شده‌اند و برای پلی استیشن 5 مناسب هستند، رونمایی کرد.

همان‌طور که می‌دانید، حوزه فعالیت شرکت بزرگ سونی به ساخت کنسول بازی محدود نمی‌شود و در زمینه‌های بسیار مختلفی از جمله تلویزیون فعالیت دارد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Sony از دو مدل تلویزیون براویا پرده برداشته است که با هدف بازی‌های ویدیویی ساخته و بهینه‌سازی شده‌اند و می‌توانند تجربه‌ای عالی از کنسول پلی استیشن 5 را برای شما به ارمغان بیاورند.

همان‌طور که می‌توانید از این لینک هم مشاهده کنید، شرکت سونی دو مدل تلویزیون سری براویا را برای ارائه تجربه‌ای عالی از پلی‌استیشن 5، با شعار «در آغاز دوره جدید گیمینگ، رزولوشن 4K را با نرخ فریم ۱۲۰ تجربه کنید» پیشنهاد می‌دهد. این دو مدل تلویزیون XH90 4K HDR Full Array LED و ZH8 8K HDR Full Array LED هستند که هردوی آن‌ها قادر به نمایش بازی‌ها روی رزولوشن 4K با نرخ فریم ۱۲۰ هستند؛ البته به‌شرطی که خود بازی توان اجرا شدن در این شرایط را داشته باشد. مدل XH90 در ابعاد ۵۵ تا ۷۵ اینچ و مدل ZH8 در ابعاد ۷۵ تا ۸۵ اینچ عرضه می‌شوند.

اگرچه گفته شده است که پلی‌استیشن 5 در تعطیلات سال نوی میلادی عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق و قیمت آن اعلام نشده است. دو مدل تلویزیونی که در بالا گفته شد، در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده