نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Dream Hospital؛ بیمارستان رویایی

Dream Hospital‌ نام یک بازی استراتژی و جذاب است که به خوبی شما را با پیچیدگی‌های مدیریت یک بیمارستان آشنا می‌کند؛ با معرفی بازی موبایل Dream Hospital همراه زومجی باشید

بازی‌ اندروید و آیفون Dream Hospital یک اثر مدیریت محور در سبک شبیه‌سازی است که هدایت یک بیمارستان را به بازیکن می‌سپارد. اگر تجربه‌ی دیگر بازی‌های شبیه‌سازی مانند Prison Artchitect را داشته باشید؛ حتما می‌دانید که یک بازی شبیه‌سازی تا چه حد می‌تواند واقع گرایانه و چالش برانگیز باشد. اما در مقابل، بعضی آثار مانند Dream Hospital سعی می‌کنند تا با ارائه‌ی یک گیم‌پلی ساده، بازیکنان را با ارتقاء‌ها و آیتم‌های بی شمار خود به دور از هر چالش‌ سختی، سرگرم کنند. Dream Hospital یک بازی نسبتا ساده است و چالش‌های سختی را در مدیریت، مقابل شما قرار نمی‌دهد. به‌عنوان مثال، با چیزی مانند شکست با ورشکستگی مواجه نخواهید شد. هرچند که باید مراقب کیفیت خدمات باشید تا درنهایت بیماران بیشتری را به بیمارستان خود جذب کنید. به‌طور کلی بازی موبایل Dream Hospital همان‌طور که از نامش پیدا است سعی می‌‌کند تا با آیتم‌ها و امکانات بی‌شمار، بازیکن را سرگرم ساخت و ساز بیمارستان رویاییش کند.

محیطی از آزمایشگاه و پذیرش بیمارستان در بازی موبایل Dream Hospital

گاهی به‌عنوان یک پزشک،  باید نوع بیماری را شناسایی کرده و بیمار را به یکی از بخش‌های بیمارستان معرفی کنید

بازی موبایل Dream Hospital تلاش می‌کند تا امکانات و بخش‌های مختلف یک بیمارستان واقعی را به‌طور کامل به تصویر بکشد. از داروخانه و آزمایشگاه گرفته تا موارد بسیاری دیگر مانند اتاق عمل، درون بازی جای گرفته‌اند. بازی آنقدر شما را با آیتم‌ها و امکانات مختلف سرگرم می‌کند تا دیگر متوجه گذر زمان نشوید. در لحظه‌ی شروع بازی موبایل Dream Hospital تنها بیمارستان کوچکی را می‌بینیم که امکانات زیادی را دارا نیست‌ و این شما هستید که باید با مدیریت خود، به بیمارستان رونق ببخشید. پیش‌تر گفته شد که بازی روند ساده‌ای دارد؛ اما بازهم مسائلی وجود دارد که باید به درستی آن‌ها را مدیریت کنید. مدیریت فضایی که در اختیار دارید، یکی از بخش‌های مهم بازی است. چرا که اگر به خوبی این فضا را مدیریت نکنید، مجبور می‌شوید که هزینه‌های زیادی را برای افزایش فضای بیمارستان، صرف کنید. هرچند که درنهایت، بالاخره مجبور به خرید مکان‌های‌ جدید برای گسترش بیمارستان خود خواهید شد.

محیط بیمارستان و بخش های مختلف در بازی موبایل Dream Hospital

بازی امکانات بسیاری را برای شخصی‌سازی بیمارستان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد

مقاله‌های مرتبط:

گاهی بیماران شما وضعیت وخیمی دارند و خود نمی‌توانند به بیمارستان بیایند. در چنین شرایطی می‌توانید با باز کردن نقشه و فرستادن آمبولانس به سراغ بیمار‌ان، آن‌ها را به بیمارستان خود آورده و درمان کنید. هرچند که بهتر است اول به تجهیزاتی که بیمار نیاز دارد را بررسی کنید، سپس آمبولانس را به سراغ بیمار بفرستید. همچنین باید به مسائلی مانند بالانس بود امکانات بیمارستان نیز توجه کرد. باید دید که چه نیاز‌هایی در بیمارستان حس می‌شود و سعی کنید، آن‌ها را در اولویت کار خود قرار دهید.

به‌عنوان مثال، گاهی ممکن است به تعداد کافی داروخانه یا آزمایشگاه نداشته باشید و بیماران زیادی وقت خود را در صف چنین‌ مکان‌هایی بگذرانند؛ با رخ دادن چنین اتفاقاتی، مطب‌ها نیز خلوت شده و چرخه‌ی بیمارستان نیز با مشکل مواجه می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بازی موبایل Dream Hospital روند نسبتا ساده‌ای دارد و تنها با کمی توجه به بعضی نکات، می‌توان به سطوح بالایی دست پیدا کرد. Deam Hospital درواقع یک بازی آنلاین است و تجربه‌ی آن بدون اینترنت، ممکن نخواهد بود. بیمارستان‌ شما مطابق با کیفیتی که ارائه‌ می‌کند، سنجیده و در یک جدول جهانی درکنار بیمارستان‌‌ها دیگر رتبه‌بندی می‌شود. همین مسئله باعث ایجاد چالشی میان بازیکنان می‌شود تا برای کسب رتبه‌ای بالاتر، با یکدیگر رقابت کنند.

با اینکه زمانی زیادی از انتشار بازی می‌گذارد، اما همچنان بازی به خوبی پشتیبانی می‌شود و ضعفی در این زمینه احساس نمی‌شود. اگر به بازی‌های مدیریتی یا شبیه‌سازی علاقه دارید، بازی موبایل Dream Hospital می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است و همچنین در ادامه می‌توانید با مشاهد‌ه‌ی تریلر بازی موبایل Dream Hospital دیدگاه خود را نسبت به بازی، با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Dream Hospital


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده