// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

راهنمای چالش های فصل سوم از چپتر دوم Fortnite | هفته سوم

فصل سوم بازی فورتنایت چپتر 2 پس از هفته‌ها انتظار بالاخره در دسترس قرار گرفت و در این راهنما، چالش‌های هفته سوم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی‌ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش‌های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در فصل سوم، به‌جای ۱۰ چالش در هر هفته، شاهد هفت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش‌های هفتگی در نظر گرفته نشده است. ازاین‌رو در روز پنجشنبه، چالش‌های هفته سوم در اختیار کاربران قرار داده شده است که در ادامه راهنمای دریافت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. اشاره کنم که برای هفته سوم، هشت چالش برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

کوسه‌های خطرناک فورتنایت و حمله به بازیکن

چالش‌های هفته سوم

اسم چالشتوضیحات
Search Chest or Ammo Boxes at Misty Meadowsهفت عدد صندوق یا جعبه مهمات را در منطقه Misty Meadows جمع‌آوری کنید
Eliminations at The Authorityسه نفر را در منطقه The Authority بکشید
Collect Floating Rings at Lazy Lakeچهار حلقه شناور منطقه Lazy Lake را جمع‌آوری کنید
Dance on top of the Crane at Rickety Rigدر بالای جرثقیل منطقه Rickety Rig برقصید
Deal damage from inside a cornfield at Frenzy Farmبه سایر بازیکنان از داخل مزارع ذرت آسیب برسانید‌ (میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰)
Destroy cars within 60s of landing at Retail Row from the Battle Busدو ماشین را در مدت زمان یک دقیقه و پس از خروج از بتل باس در منطقه Retail Row از بین ببرید
Land a Choppa at the bottom of a Steam Stacksیک هلیکوپتر را در پایین منطقه Steam Stacks فرود بیاورید
Deal damage to opponents at Catty Cornerدر Catty Corner به سایر بازیکنان آسیب برسانید‌ (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)

در جریان اولین چالش از هفته سوم فورتنایت چپتر 2 کاربران باید در منطقه Misty Meadows هفت عدد صندوق یا جعبه مهمات را باز کنند. این در حالی است که در جریان دومین چالش، باید سه نفر را در منطقه The Authority بکشید. در چالش رقصیدن روی جرثقیل، باید وارد منطقه‌ی Rickety Rig شوید. در این منطقه یک جرثقیل بسیار بزرگ قرار گرفته که باید در بالاترین نقطه از آن فرود بیایید و برقصید. در ادامه، بازیکنان در منطقه Frenzy Farm مزارع ذرت را مشاهده می‌کنند که همانند یک مخفی‌گاه عمل می‌کند و با ورود به این محیط‌ها، دشمنان به سختی شما را تشخصی می‌دهند. ازاین‌رو زمانی‌که در این دسته از محیط‌های Frenzy Farm قرار دارید، به سایر بازیکنان آسیب برسانید. 

برای کسب چالش ازبین‌بردن دو ماشین در مدت زمان ۶۰ ثانیه، کافی است پس از خروج از بتل باس فورتنایت، در منطقه Retail Row فرود آیید (نزدیک اتومبیل‌های این محیط) و به‌سرعت دو عدد از آن‌ها را با تبر خود از بین ببرید. در هفتمین چالش هم باید یک هلیکوپتر را بردارید و وارد منطقه Steam Stacks شده و آن را در پایین‌ترین نقطه از این منطقه فرود بیاورید. در جریان آخرین چالش از هفته سوم هم باید در منطقه Catty Corner به‌ سایر بازیکنان جهان فورتنایت آسیب برسانید.

چالش Collect Floating Rings at Lazy Lake

با تماشای ویدیو زیر، به‌راحتی می‌توانید محل قرار گیری چهار حلقه شناور محیط Lazy Lake را مشاهده و‌ آن‌ها را کسب کنید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده