نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

اقتباس تلویزیونی بازی My Friend Pedro ساخته می‌شود

یک اقتباس تلویزیونی از بازی My Friend Pedro به نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی دریک کولستاد، یکی از خالقان مجموعه‌ی John Wick ساخته می‌شود.

بازی اکشن شوتم آپ My Friend Pedro صاحب یک اقتباس تلویزیونی خواهد شد. این بازی با همکاری سه شرکت Legendary Television ،DJ2 Entertainment و 87North Productions به سریالی کمدی-درام نیم ساعته با درجه‌ی سنی بزرگسال تبدیل می‌شود که دریک کولستاد، یکی از خالقان مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. شرکت لجندری اینترتینمنت به موجب امضای قرارداد «نخستین نگاه» با دیمیتری ام. جانسون از شرکت DJ2 Entertainment امتیاز پخش سریال My Friend Pedro (دوست من پدرو) را تصاحب کرده است. شرکت DJ2 Entertainment تولید فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت) را در کارنامه دارد و اخیراً قراردادی برای تولید یک اقتباس تلویزیونی از بازی Disco Elysium امضا کرد.

سریال My Friend Pedro به نویسندگی دریک کولستاد

دیوید لیچ، یکی از کارگردانان John Wick و کلی مک‌کورمک از سوی شرکت 87North، دیمیتری ام. جانسون، استیون بوگای و هاوارد بلیس از سوی شرکت DJ2 و مایک ویلسون، یکی از بنیان‌گذاران شرکت دیوالور دیجیتال به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. بازی My Friend Pedro که توسط استودیوی DeadToast Entertainment ساخته شده است، داستان نبرد پرآشوب یک مرد در دنیای تبه‌کاران به دستور یک موز حساس با نام پدرو را روایت می‌کند. این بازی در مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹ در شاخه‌ی «بهترین استودیو بازیسازی مستقل تازه‌کار» نامزد دریافت جایزه شد، اما این جایزه را به بازی Disco Elysium از استودیوی ZA/UM واگذار کرد.

بازی My Friend Pedro برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شده است. این بازی به‌واسطه‌ی کیفیت بالای طراحی مراحل، ارائه‌ی سناریو‌های اکشن شدیداً سینمایی و نفس‌گیر، آزادی‌عمل بالا برای انجام کشت‌وکشتار‌ها، رابطه‌ی جالب بین پدرو و شخصیت اصلی، پایان‌بندی مناسب، موسیقی‌های عالی و جلوه‌های بصری با‌کیفیت توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را کسب کند که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید. شما همچنین می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی «My Friend Pedro؛ از تجربه‌ای فلش تا یک بازی مستقل موفق» اطلاعات بیشتری از بازی به‌دست آورید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده