// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

تریلرهای Wonder Woman 1984 و فیلم Dune در تاریخ ۲۲ مرداد پخش می‌شوند

براساس گزارش‌های منتشرشده از سوی سینماهای دانمارک، شرکت برادران وارنر از تاریخ ۱۲ آگست/اوت ۲۰۲۰ یعنی کمتر از دو هفته‌ی دیگر، پخش اختصاصی تریلرهای جدید «تل‌ماسه» و فیلم Wonder Woman 1984 را آغاز می‌کند.

از ۱۲ آگست/اوت سال ۲۰۲۰ میلادی (چهارشنبه، ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی)، چندین و چند کشور اکران محدود و مجدد «اینسپشن» کریستوفر نولان را آغاز خواهند کرد؛ اتفاقی که در سینماهای انتخاب‌شده و امن آمریکا از تاریخ ۲۱ آگست/اوت ۲۰۲۰ رخ می‌دهد. همه‌ی کشورهای پذیرای این اکران مجدد هم کشورهایی هستند که از تاریخ ۲۶ آگست/اوت سال ۲۰۲۰ میلادی یا چند روز بعد از آن، اکران فیلم «تنت» یعنی نخستین بلاک‌باستر بزرگ سینمایی پس از آغاز شیوع ویروس کرونا/کووید 19 را کلید می‌زنند.

این وسط یکی از جذاب‌ترین نکات مرتبط با اکران مجدد را می‌توان پیش‌نمایش‌هایی دانست که در هر سانس و قبل از آغاز پخش فیلم، مقابل چشمان مخاطبان قرار می‌گیرند؛ ویدیوهایی که فعلا مشخص نیست چه زمانی در اینترنت پخش می‌شوند و می‌خواهند تماشاگرها را با جدیت بیشتر به سالن‌های سینما دعوت کنند. جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هم بالاخره نشان دادند که این ویدیوها شامل چه مواردی هستند.

یک ویدیو خاص و دیده‌نشده تا امروز از پشت صحنه‌ی ساخت فیلم Inception، اولین تیزر فیلم Dune دنی ویلنوو، تریلر جدید فیلم «واندر وومن 1984» پتی جنکینز، یک سکانس از Tenet و در آخر هم صحبت کوتاه کریستوفر نولان با افراد علاقه‌مند به صنعت/هنر سینما. باز هم باید تاکید کرد که معلوم نیست محتواهای نام‌برده تا چه مدت در انحصار سالن‌های پخش فیلم سینمایی قرار دارند و بعد چه زمانی قدم به اینترنت می‌گذارند. همچنین مطابق گزارش‌های تازه متوجه می‌شویم که فعلا هیچ خبری از پخش تیزر کوتاه و مفهومی فیلم «بتمن» مت ریوز هم نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده