نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

تیزر فصل دوم سریال For All Mankind از یک شاتل فضایی رونمایی می‌کند

تیزر جدید فصل دوم سریال For All Mankind محصول شبکه +Apple TV، به یک شاتل فضایی و درگیری در فضا اشاره می‌‌کند؛ سریالی درباره سفر به فضا در دهه ۸۰ میلادی.

در به‌روز‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل در جدیدترین تیزر فصل دوم سریال For All Mankind از اطلاعات و جزییات جدید این سریال رونمایی کرد؛ اطلاعات جدیدی که شامل یک شاتل فضایی و درگیری‌های بیشتر در فضا است. شبکه +Apple TV قبل از پخش فصل اول این سریال با انتشار خبری تایید کرد که فصل دوم آن را در دست ساخت دارد؛ سریالی که در آن شاهد چگونگی پیشرفت تکنولوژی درحوزه سفر به فضا خواهیم بود. این شرکت تازه تاسیس با انتشار این تیزر از ساخته ران مور، نشان داد که چگونه شاتل فضایی شرکت ناسا در دهه ۸۰ میلادی مهم‌ترین موضوع حوزه سفر به فضا بوده است. در این سریال شاهد درگیری میان نیرو‌های آمریکا و نیروهای شوروی در فضا خواهیم بود. این سریال همچنین نظامی‌سازی فضا توسط نیروهای این دو کشور را عامل اصلی درگیری‌ها در فضا نشان خواهد داد.

هنوز برای پخش فصل دوم این سریال تاریخ مشخصی اعلام نشده است ولی بااین‌حال می‌توان حدس زد که تاریخ انتشار آن خیلی دور نخواهد بود. بنابر گفته‌های سازندگان این سریال، این اثر جزییات بسیار زیادی خواهد داشت. سریال For All Mankind یکی از مهم‌ترین سریال‌های حاضر در فهرست پخش نه‌چندان طولانی شبکه +Apple TV محسوب می‌شود. فهرست سریال‌های موجود در این شبکه در چند ماه گذشته از زمان شروع به‌کار آن در ماه نوامبر (آذر ۱۳۹۸) تغییر چندانی نکرده و محصولات زیادی به آن اضافه نشده است. شرکت اپل نیاز دارد که با محصولات خود به کاربران نشان دهد که این شبکه ارزش دنبال کردن در درازمدت را دارد و برای اینکار باید سریال‌های در دست ساخت خود مانند سریال For All Mankind را به‌بهترین نحو ممکن تولید کند تا با داستان آن‌ها کاربران بیشتری را به اضافه شدن به جمع مخاطبان این شبکه تشویق کند.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده