نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

دیمین لیلارد، ستاره روی جلد NBA 2k21 برای این بازی دو قطعه موسیقی خوانده است

دیمین لیلارد، بازیکن مشهور بسکتبال که در صنعت موسیقی نیز فعالیت دارد، علاوه‌بر حضور روی جلد بازی NBA 2K21، برای این بازی دو قطعه موسیقی نیز اجرا کرده است.

دیمین لیلارد ستاره روی جلد نسخه نسل هشتمی بازی NBA 2K21 معرفی شده است و بنابر جدیدترین اخبار بازی، این بازیکن نام آشنای لیگ NBA و تیم پورتلند تریل بلیزرز علاوه‌بر حضور روی جلد بازی NBA2K21، برای این بازی دو قطعه موسیقی منتشرنشده نیز خوانده است. لیلارد که یکی از گاردهای شناخته‌شده‌ی بسکتبال است، در زمینه موسیقی نیز خواننده‌ای موفق است. بنابراین انتشار قطعاتی برای بازی در صف انتشارِ NBA 2K21 توسط دیمین لیلارد منطقی به‌نظر می‌رسد. البته که دیم د.ل.ا (نام دیمین لیلارد در عرصه موسیقی که به صورت Dame D.O.L.L.A نوشته می‌شود) به هیچ عنوان تنها خواننده حاضر در بازی نیست. طرفداران می‌توانند منتظر نام‌های بزرگ دیگری مانند دِ ویکند و تراویس اسکات باشند. 

دیمین لیلارد بازیکن پورتلند در حال حمل توپ

حساب رسمی بازی NBA 2K21 در توییتر فهرست هنرمندان حاضر در این بازی را در توییتی به شرح زیر منتشر کرده است.

«دِ ویکند، تروایس اسکات، رادی ریچ، لیل بیبی پاپ اسموک، جوس ورلد، دیم د.ل.ا، استورمزی یانگ‌بوی نِوِر بروک اِگین، ریک راس، جِی هاس، ان‌ال‌ای چاپا، لیل تی‌جِی اِی‌سَپ فِرِگ، میک میل، توری لانز، چیکا، وِیل استونا فور وگاس، لیتل سیمز و دنزل کَری.»

 تیم بازی‌سازی NBA 2K همواره برای به فراهم کردن پلی‌لیستی غنی در بازی اهمیت قائل شده‌اند. آن‌ها در گذشته حتی به سراغ نام‌های همچون لبران جیمز،  فَرِل ویلیامز و ایمَجن دراگونز نیز رفته‌اند. در سال جاری اما گویا خبری از نام‌هایی این چنین بزرگ نیست اما کماکان با پلی‌لیستی غنی مواجه خواهیم شد. بازیکنانی که در نسل حاضر یعنی روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی NBA 2K21 را تهیه کنند به پنجاه و دو آهنگ و دو قطعه منتشرنشده‌ی دیمین لیلارد دسترسی خواهند یافت. به محض آغاز نسل بعدی بازی‌های ویدیویی اما این لیست ۵۲تایی به لیستی واجد ۲۰۲ آهنگ تبدیل خواهد شد.

تصویر دیمین لیلرد روی کاور NBA 2K21

پلی لیست موسیقی‌های نسخه‌های نسل هشتمی بازی هم‌اکنون در پلتفرم اسپاتیفای در دسترس کاربران قرار دارند و آهنگ‌های نسل نهمی بازی نیز به محض آغاز این نسل در اسپاتیفای به اشتراک گذاشته خواهند شد. بازی در ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کنسول‌های پلی ‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و سرویس استادیا منتشر خواهد شد. نسخه نسل نهمی و البته ۷۰ دلاری این بازی نیز با عرضه کنسول‌های پلی ‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس برای خرید در دسترس خواهد بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده