// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

بازی The Long Gate در ماه سپتامبر برای پی سی منتشر خواهد شد

تاریخ انتشار بازی مستقل پازلی The Long Gate با انتشار تریلری مشخص شد.

بالاخره تاریخ انتشار یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های پازلی سال ۲۰۲۰ یعنی بازی The Long Gate به‌صورت رسمی مشخص شد. در پی اطلاعیه‌ای که به‌تازگی منتشر شده است، بازی The Long Gate کمتر از دو ماه آینده و در تاریخ ۱ مهر (۲۲ سپتامبر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در ابتدا این بازی برای رایانه‌های شخصی و لینوکس و همچنین پس از مدتی برای Mac منتشر خواهد شد. تمام نسخه‌های این بازی نیز به‌طور انحصاری ازطریق استیم قابل دسترسی خواهند بود.

بازی The Long Gate یکی از پروژه‌هایی بود که در اوایل سال جاری در ماه ژوئن طی جشنواره Steam Summer Game نمایش داده شد. دمو این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سطوح ابتدایی بازی را تجربه کنند و با برخی از مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی بازی آشنا شوند.

درحالی‌که در ابتدا ممکن است بازی The Long Gate مانند سایر بازی‌های پازلی به‌نظر بیاید، اما انواع معما‌هایی که درواقع در مقابل شما قرار می‌دهد بسیار متفاوت هستند. دیوید شاو (David Shaw)، توسعه‌دهنده‌ی بازی، همه معماها را با الهام از مدارها مدل سازی کرده است. بازی The Long Gate شامل سه نوع معمای مختلف یعنی دیجیتال، آنالوگ و کوانتومی خواهد بود. ممکن است در ابتدا کمی عجیب به‌نظر برسد اما نسخه‌ی دمو بازی به خوبی توانست این قالب‌های مختلف را به بازیکنان معرفی کند.

در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی تاریخ انتشار این بازی را تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده