نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم Snake Eyes تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم Snake Eyes با نقش‌آفرینی هنری گولدینگ تا زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اکران فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. نخستین اسپین‌آف مجموعه‌ی G.I. Joe برای نمایش در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شرکت‌های پارامونت پیکچرز و هاسبرو تصمیم گرفتند تا جانب احتیاط را رعایت کنند. تاریخ دقیق اکران Snake Eyes مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم اکشن چشم به نمایش در سال آینده‌ی میلادی دوخته است.

البته باتوجه‌به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در اکران فیلم‌های بزرگ بسیاری تا سال ۲۰۲۱ شده است، این مورد چندان تعجب‌آور نیست. خوشبختانه فیلم‌های Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) و Dune (تل‌ماسه) از شرکت برادران وارنر و فیلم Black Widow (بلک ویدو) از شرکت مارول همچنان به اکران در سال ۲۰۲۰ پافشاری می‌کنند، اما بسیاری بر این باورند که این دسته از فیلم‌ها نیز با گذشت زمان به جمع باقی آثار ملحق می‌شوند.

اسنیک آیز در حال قدم زدن در فیلم Snake Eyes

 روبرت شونتکه، کارگردان فیلم‌های Red (رد)، R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، The Divergent Series: Allegiant (مجموعه‌ی سنت‌شکن: هم‌پیمان)، The Divergent Series: Insurgent (مجموعه‌ی سنت‌شکن: شورشی) و Flightplan (نقشه‌ی پرواز) سکان هدایت فیلم Snake Eyes را در دست دارد. هنری گلدینگ (بازیگر سریال Crazy Rich Asians) نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی (بازیگر سریال Warrior) نقش استورم شدو، ایکو اویس (بازیگر فیلم‌های Stuber و The Raid) نقش هارد مستر، سامارا ویوینگ (بازیگر فیلم Ready or Not) نقش اسکارلت، اورسولا کوربیرو (بازیگر سریال Money Heist) نقش بارونس، هاروکا آبه نقش آکیکو، تاکه‌هیرو هیرا نقش کنتا و استیون آلریک (بازیگر سریال The Expanse) نقش پدر اسنیک آیز را در این فیلم ایفا می‌کنند.

اسنیک آیز نینجا کماندویی است که برای مهارت‌های مرگبارش در استفاده از شمشیر و چاقو شهرت دارد. این رزمی‌کار ماهر پیش از پیوستن به جی.آی. جو به‌تنهایی در ارتفاعات نوادا زندگی می‌کرد و اطلاعات زیادی از گذشته‌ی تاریکش در دست نیست. اسنیک آیز در اثر گیرافتادن در انفجار یک هلیکوپتر قدرت تکلم خود را از دست می‌دهد و پس از آن حادثه از لباس و نقابی سیاه برای پوشاندن خود استفاده می‌کند.

ایوان اسپیلیوتوپولوس، نویسنده‌ی فیلم‌های Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان)، Bright 2 (درخشان ۲) و Charlie's Angels (فرشتگان چارلی)، وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «اسنیک آیز» را برعهده داشته است و اریک هوسام، دیوید الیسون، جف واکسمن، دان گرینجر و دانا گلدبرگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. شایان ذکر است که هنری گلدینگ در بهمن‌ماه سال گذشته نخستین و تنها تصویر فیلم Snake Eyes را منتشر کرد. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده