// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

بازی Cuphead برای پلی استیشن 4 عرضه شد

«کاپهد»، یکی از بازی‌های مستقل تحسین‌شده‌ی چند سال اخیر بالاخره برای PS4 عرضه شد. این بازی ویدیویی پیش‌تر برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر شده بود.

بازی Cuphead برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و پی سی و در ادامه در سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. همچنین یک سریال انیمیشنی نیز براساس بازی کاپهد برای نتفلیکس در دست ساخت است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی و برند پلی‌استیشن در جریان رویداد دیجیتالی امروز جف کیلی در Summer Game Fest 2020 اعلام کردند که گیمرها از همین امروز می‌توانند به خرید و تجربه‌ی بازی Cuphead روی پلی ‌استیشن 4 خود بپردازند.

استودیو MDHR که این‌روزها مشغول ساخت DLC جدید و بزرگ بازی «کاپهد» شده، دقایقی پیش خبر عرضه‌ی بازی روی PS4 را با پخش یک تریلر ساخته‌شده با انیمیشن‌های استاپ‌موشن اعلام کرد. همچنین اعضای استودیو می‌گویند بسته‌ی الحاقی بازی با اسم Cuphead: The Delicious Last Course شامل پرجزئیات‌ترین و پیچیده‌ترین انیمیشن‌های دستی جذابی می‌شود که تا امروز برای «کاپهد» طراحی کرده‌اند.

دانلود تریلر هنگام عرضه نسخه‌ی PS4 بازی از آپارات

زومجی در بررسی خود از بازی «کاپهد» استودیو MDHR به آن نمره‌ی ۹ از ۱۰ را داد و این اثر مستقل را «محصولی معرکه با تصویرسازی‌هایی دوست‌داشتنی و فضاسازی مثال‌زدنی که در خلال دقایقش باید با یک مشت باس عجیب‌وغریب جنگید» خطاب کرد. اثری که اگر می‌خواهید خود را به چالش بکشید و در اتمسفر انیمیشن‌های بسیار قدیمی خوش بگذرانید، نباید آن را از دست بدهید.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده