نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery اعلام شد

سرانجام شبکه CBS با انتشار تیزری کوتاه تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery را تایید و اعلام کرد.

اسفند ۹۷ بود که شبکه CBS از تمدید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) برای فصل سوم خبر داد و در ادامه در مهر گذشته بود که اولین تریلر فصل سوم سریال Star Trek (پیشتازان فضا) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل سوم این سریال مورد انتظار اعلام شده است. شبکه استریم CBS All Access اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery از تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۴ مهر) آغاز خواهد شد. همچنین تیزر کوتاهی از فصل سوم این سریال علمی تخیلی نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو که شامل تصویر رسمی نیست و تنها برای اعلام تاریخ شروع پخش منتشر شده، را مشاهده کنید:

سنیکا مارتین-گرین، داگ جونز، جیمز فرین، آنتونی رپ، ویلسون کروز و مری وایزمن، از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها در فصل سوم فصل سوم سریال Star Trek: Discovery تایید شده و دیوید آجالا، بازیگر سریال Supergirl (سوپرگرل)، جدیدترین بازیگری است که به سریال استار ترک اضافه شده است. همچنین میشل پارادایس جانشین الکس کورتزمن برای سمت شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Discovery شده که پیش از این بخشی از تیم نویسندگان سریال بوده است.

در  فصل سوم سریال Star Trek: Discovery قرار است به ۹۳۰ سال پس از زمان اصلی اتفاقات سریال سفر کنیم که مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، باید با سرنوشت خود مواجه شود و همچنین راهی را برای بازگشت به گذشته (زمان اتفاقات سریال) و نجات دنیا نیز پیدا کند. سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) دیگر سریال دنیای پیشتازان فضا است که این سریال نیز برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین مدتی پیش ساخت سریال Star Trek: Strange New Worlds نیز تایید شد که تمرکز این سریال قرار است روی کاپیتان پایک با بازی انسون مونت، نامبر وان با بازی ربکا رومین و اسپاک با بازی اتان پک باشد. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده