// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: بازی Left 4 Dead 2 یک کمپین جدید دریافت خواهد کرد

اخیرا شایعه‌هایی به‌گوش می‌رسد که از انتشار محتوایی از نسخه اول Left 4 Dead برای بازی Left 4 Dead 2 خبر می‌دهد.

تقریبا مدت طولانی‌ای می‌گذرد که خبر خاصی از مجموعه Left 4 Dead نیست و البته این امر باعث نمی‌شود که بازار شایعات داغ نباشد. منظور ما این نیست که باید منتظر معرفی نسخه جدیدی از این مجموعه باشید؛ بلکه این‌بار مقصود از این شایعات، محتوای جدیدی برای بازی Left 4 Dead 2 است که ظاهرا قرار است از نسخه اول مجموعه وارد بازی شود و یک کمپین جدید را به Left 4 Dead 2 اضافه کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های یک یوتیوبر به‌نام Tyler McVicker، فعالیت‌های عجیبی در جامعه گیمرهای بازی Left 4 Dead 2 دیده شده است. برخی از افراد در این جامعه گیمینگ سرورهای بسته‌ای را در بازی مشاهده کرده‌اند که خصوصی هستند و در حال اجرا روی نقشه‌هایی هستند که در بازی موجود نیست. این سرورها احتمالا به یک کمپین کوچک از نسخه اول بازی اشاره دارند که The Last Stand نام داشت که در آن هر چهار بازمانده داخل بازی روی یک صخره و در کنار یک فانوس دریایی کار خود را آغاز می‌کنند و باید تا جایی که می‌توانند زنده بمانند. این کمپین تنها یک بخش داشت که The Lighthouse نامیده می‌شد.

Left 4 Dead 2

ظاهرا سرورهایی که در حال اجرای این نقشه بوده‌اند، دارای رمز عبور بوده و توسط بازیکنان عادی قابل دسترسی نبوده‌اند. همچنین نهایتا ۱۷ نفر نیز داخل آن‌ها در حال بازی بوده‌اند! البته این سرورها دیگر در فهرست سرورهای Left 4 Dead 2 دیده نمی‌شوند و به‌صورت مخفی درآمده‌اند. مورد دیگری هم که احتمال انتشار محتوای جدید برای بازی را تقویت می‌کند، این است که براساس گفته‌های یوتیوبری که نامش در بالا ذکر شد و منابع وی، بازی Left 4 Dead 2 به‌زودی میزبان محتوای جدیدی خواهد شد که احتمالا در پایان سال جاری میلادی خواهد بود.

در نظر داشته باشید که مانند تمامی شایعات دیگر، این مورد هم ممکن است تنها یک شایعه باقی بماند و هیچ‌گاه به حقیقت تبدیل نشود. پس تا زمان تایید یا تکذیب رسمی از سوی ولو، نباید روی آن حساب کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده