// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Batman: Arkham City بیش از ۱۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته است

در حساب کاربری لینکدین یکی از کارمندان برادران وارنر، مشخص شده که Batman: Arkham City بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته و درآمد حاصل از بازی هم به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

سه‌گانه Batman: Arkham را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده با محوریت ابرقهرمان بتمن دانست که محبوبیت بسیار بالایی دارد. دراین‌میان به عقیده تعداد متعددی از کاربران، بازی Batman: Arkham City بهترین نسخه از این سه‌گانه است. آخرین خبر از میزان فروش این بازی، به سال ۲۰۱۲ بر می‌گردد که گیم اسپات اعلام کرده بود فروش بازی Batman: Arkham City در چهار ماه اول عرضه خود ۶ میلیون نسخه بوده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام Timur222 در حساب کاربری لینکدین یکی از کارمندان برادران وارنر (Warner Bros) متوجه شده که Batman: Arkham City بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین میزان فروش ذکر شده باعث شده تا درآمد کلی Batman: Arkham City به ۶۰۰ میلیون دلار برسد. 

توییت Timur222 در ارتباط با فروش ۱۲.۵ میلیون نسخه‌ای Batman: Arkham City

باتوجه‌به حساب کاربری لینکدین مایکل الکایند، او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ روی بازاریابی جهانی Batman: Arkham City کار کرده است. متاسفانه مشخص نشده که ۱۲.۵ میلیون نسخه، مربوط‌به سال ۲۰۱۲ است یا فروش کلی تابه‌امروز را نشان می‌دهد. بااین‌حال، شاید Batman: Arkham City پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی نباشد (بازی Marvel's Spider-Man تا سال گذشته ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته است)، اما می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها دانست که داستان و گیم‌پلی درگیر کننده‌ای را ارائه کرد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به نظر شما کدام یک از سه‌گانه‌های آرکام، بهترین نسخه است؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده