// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

صفحه های کناری پلی استیشن 5 احتمالا قابلیت جداسازی دارند

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پلی‌استیشن 5 در توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا صفحه‌های سفید رنگ قسمت بیرونی بدنه این کنسول قابل جدا شدن هستند.

با نزدیک شدن به عرضه کنسول‌های نسل نهم، شاهد منتشر شدن انواع و اقسام شایعات حول آن‌ها هستیم. در گذشته و قبل از رونمایی پلی ‌استیشن 5، شایعات مختلفی حول ظاهر این کنسول نسل نهمی منتشر می‌شود. هم‌اکنون نوبت به ویژگی‌های PS5 رسیده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به‌تازگی چهار تصویر مختلف را منتشر کرده که در جریان این تصاویر شاهد صفحه‌های دو طرف پلی‌استیشن 5 هستیم که از کنسول جدا شده است. ازاین‌رو احتمال می‌رود بدنه‌های پلی‌استیشن 5 قابلیت جداسازی داشته باشند. 

ازطرفی به‌نظر می‌رسد این ویژگی فقط مختص به نسخه بدون دیسک کنسول است، زیرا در نسخه استاندارد، به‌دلیل چسبیده بدنه قسمت پایین به دیسک درایو، احتمال دارد قابل جداسازی نباشد. این در حالی است که بعضی دیگر از تصاویر، نشان می‌دهند که حتی در این مدل هم بدنه قسمت پایین قابلیت جداسازی دارد. بااین‌حال در نظر داشته باشید که تصاویر منتشر شده، صرفا در حد شایعه و ادعا است و مورد تایید قرار نگرفته‌اند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 بمانیم و ببینیم که آیا این ویژگی صحت دارد یا خیر. در صورت درست بودن ویژگی جداسازی بدنه‌‌های بیرونی پلی‌استیشن 5، احتمال می‌رود کاربران بتوانند آن را با رنگ‌های دیگر شخصی‌سازی یا در صورت آسیب دیدن، جایگزین کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده