نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵

اسکوئر انیکس: Project Athia یک بازی جهان باز خواهد بود

به گفته‌ی اسکوئر انیکس، بازیکنان در بازی Project Athia می‌توانند آزادانه در محیط بازی حرکت کنند.

بازی Project Athia در جریان مراسم رونمایی از ظاهر پلی استیشن 5 توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو Luminous Productions برای عرضه روی کنسول نسل نهمی سونی و پی سی معرفی شد. حال طبق‌ آخرین اخبار بازی، کارگردان این بازی یعنی یوسوکی ماتسودا اعلام کرده است که Project Athia یک بازی جهان باز خواهد بود. او طی مصاحبه‌ای جدید با Weekly Toyo Keizai Plus گفت: 

بازی Project Athia (نام بازی آزمایشی است) که ما آن را برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهیم کرد، یک بازی جهان باز است که در آن کاربران می‌توانند آزادانه در جهان آن حرکت کنند. کنسول PS5 به طرز قابل توجهی تکنولوژی بصری بازی‌ها را مانند فناوری رهگیری پرتو‌های نور، بهبود می‌بخشد. [کیفیت بازی‌ها] تقریبا مشابه با آن چه که در پلتفرم پی سی شاهد آن هستیم، خواهد بود. با استفاده از این ویژگی‌ها خاص، ما قادر به ایجاد تصاویر بسیار دقیقی خواهیم بود. ما همچنان برنامه داریم تا به توسعه‌ی بازی‌های خوب و متعادل متناسب با ویژگی‌های خاص هر پلتفرم، مانند گوشی‌های هوشمند و بازی‌های ابری ادامه دهیم اما این موضوع باعث نمی‌شود تا ساخت بازی‌ برای پلتفرم‌های پیشرفته‌ای مانند PS5 را متوقف کنیم چرا که این پلتفرم‌ها مجموعه‌ای از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Project Athia معرفی نشده است اما می‌توان انتظار داشت تا در طول ماه‌های آینده جزییات بیشتری از این بازی منتشر شود. اگر هنوز موفق به دیدن تریلر معرفی این بازی نشده‌اید، می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید. 

نظر شما در مورد بازی Project Athia چیست؟ به نظر شما استودیو Luminous Productions (که سابقه کار روی بازی Final Fantasy XV را دارد) می‌تواند از قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن 5 به‌خوبی استفاده کند و جهانی غنی را تقدیم مخاطبان خود کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده