نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم سریال Rick and Morty آغاز شده است

دن هارمون در حاشیه پنل کامیک کان در خانه اطلاعاتی از وضعیت فصل پنجم و ششم سریال Rick and Morty را به اشتراک گذاشته است.

مدتی پیش بود که پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) به پایان رسید و حالا طرفداران این انیمیشن سریالی و کمدی به‌دنبال زمان بازگشت این مجموعه محبوب هستند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دن هارمون اطلاعات جدیدی از وضعیت فصل پنجم و ششم سریال ریک و مورتی منتشر کرده است. در حاشیه پنل کامیک کان در خانه این سریال انیمیشنی، هارمون، یکی از خالقان انیمیشن Rick and Morty به همراه سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، صداپیشگان این انیمیشن حضور پیدا کرد که در این پنل شاهد نمایش یک ویدیو از فصل پنجم سریال بودیم. در این ویدیو که البته نسخه نهایی آن نیست و هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد، مورتی در حال نجات دادن زندگی ریک است و در ادامه شاهد حضور شخصیتی مثل آکوامن هستیم.

شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

rick and morty

همچنین هارمون در ادامه توضیح داد که باتوجه‌به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، در حال حاضر تیم سریال Rick and Morty ازطریق کار در خانه روی فیلمنامه‌های قسمت‌های آینده کار می‌کنند که هارمون توضیح داد ازطریق برنامه Zoom تیم نویسندگان با یکدیگر در ارتباط هستند. هارمون همچنین اشاره کرد که تیم هم‌اکنون کار روی قسمت‌های فصل پنجم انیمیشن ریک و مورتی را به پایان رسانده و اکنون کار نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم را آغاز کرده‌اند. او همچنین فاش کرد که وی به‌دنبال یک قسمت کراس‌اور با سریال سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) شبکه نتفلیکس نیز است، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که ۱۰ فصل چهارم سریال Rick and Morty بخشی از این قرارداد بزرگ بوده و در حال حاضر ۶۰ قسمت از این قرارداد باقی‌مانده است. در حال حاضر تاریخی برای انتشار فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty اعلام نشده است، اما باتوجه‌به صحبت‌های هارمون، به‌نظر می‌رسد که فاصله انتشار فصل چهارم با پنجم و حتی فصل ششم قرار است کوتاه‌تر از فصل‌های قبلی باشد.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده