// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

بازی های رایگان ماه آگوست 2020 پلی استیشن پلاس مشخص شد

کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه اوت می‌توانند بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered و Fall Guys: Ultimate Knockout را به رایگان تجربه کنند. 

با قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه میلادی، کاربران پلی ‌استیشن پلاس منتظر معرفی بازی‌های رایگان ماه بعد هستند و هم‌اکنون در اواخر ماه ژوئیه به‌سر می‌بریم و سونی، بازی‌های رایگان ماه اوت را معرفی کرده است. در جریان بازی‌های ماه آینده، کاربران می‌توانند دو تجربه‌ی کاملا مجزا را کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلی‌استیشن پلاس روی پلی ‌استیشن 4 می‌توانند از فردا هفت مرداد ماه (۲۸ ژوئیه) بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered را تجربه کنند. از آن‌جایی که نسخه ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare در ماه‌های گذشته رایگان شده بود، حال فرصت خوبی است تا کاربران تجربه‌ی خود را گسترش دهند. همچنین کاربران قدیمی هم می‌توانند یک بار دیگر با کاراکترهای دوست داشتنی کالاف دیوتی نظیر گوست، سوپ مک‌تاویش و کاپیتان پرایس ملاقات کنند.

این در حالی است که از تاریخ ۱۴ مرداد ماه (چهار اوت) هم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. Fall Guys: Ultimate Knockout یک بازی کاملا آنلاین ۶۰ نفره است که با هدف سرگرم کردن و ارائه تجربیاتی کاملا متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بازی در چهار اوت توسط دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) برای کامپیوتر و PS4 عرضه می‌شود و کاربران پلی‌استیشن پلاس، می‌توانند آن را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

در انتها مشخص شده که کاربران تنها تا تاریخ ۱۳ مرداد ماه (سه اوت) می‌توانند جهت دریافت رایگان بازی‌های فعلی پلی‌استیشن پلاس اقدام کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

بازی های رایگان ماه اوت ۲۰۲۰ پلی استیشن پلاس


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده