نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

تصاویری از پشت صحنه ساخت بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

Nadji Jeter بازیگر شخصیت مایلز مورالز در بازی Spider-Man: Miles Morales تصاویری از فرایند توسعه این بازی در استودیوی اینسامنیک را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به بزرگ‌ترین بازی زمان عرضه کنسول پلی ‌استیشن 5 تبدیل خواهد شد. از طرفی باتوجه به عملکرد عالی نسخه قبلی این بازی در پلی ‌استیشن 4، جای تعجب نیست که سونی این حجم از توجهات را به Miles Morales متمرکز کرده است. اما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این بازی، حضور شخصیت مایلز مورالز است که Nadji Jeter بازیگر این کاراکتر به‌تازگی تصاویری از فرایند ضبط حرکات و شبیه‌سازی بازی را در حساب شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشته است.

Nadji Jeter در حال ضبط حرکات شخصیت مایلز مورالز در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

جتر درکنار این تصاویر پیامی را محتوی شکرگزاری به جهت کسب فرصت برای نقش آفرینی در این کاراکتر شناخته شده منتشر کرده که در ادامه‌ی آن، به اهمیت داستان مایلز در نسل جدید بازی‌ها اشاره دارد. در این دو تصویر، جتر را درحالی‌که لباس کامل ضبط حرکات در پشت صحنه‌ی فرایند ساخت بازی بر تن دارد، مشاهده می‌کنیم. تمرکز داستان بازی جدید Insomniac روی کاراکتر مایلز مورالز یکی از جذاب‌ترین جوانب بازی انحصاری جدید سونی محسوب می‌شود. انگیزه و هیجان Jeter برای نقش آفرینی در این بازی نیز از اظهارات و صحبت‌های اخیر او کاملاً مشخص بوده و البته قابل درک است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، اطلاعات جامعی را در خصوص کاراکتر مایلز مورالز و جایگاه او در دنیای کمک‌های مارول را مطالعه کنید.

Nadji Jeter بازیگر شخصیت مایلز در بازی Spider-Man: Miles Morales

طرفداران ابرقهرمان محبوب دنیای مارول بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی Spider-Man: Miles Morales درکنار کنسول پلی‌استیشن 5 هستند. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این بازی درکنار کنسول جدید سونی تعیین نشده اما انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۰ این امر محقق شود. استودیوی Insomniac Games پیش از این تأیید کرده که بازی در رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه تیم سازنده قرار است با ارایه گزینه‌های مختلف، نحوه اجرای بازی را برعهده گیمر قرار دهد. 

شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این نسخه از بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده