نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

ادگار رایت با همکاری سایمون ریچ فیلم Stage 13 را کارگردانی می‌کند

ادگار رایت پس از توافق امبلین وظیفه کارگردانی اقتباسی از داستان کوتاه Stage 13 اثر سایمون رایچ را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادگار رایت وظیفه کارگردانی فیلم دیگری را بر عهده گرفته است. امبلین پارتنرز در حال همکاری با ادگار رایت و سایمون ریچ برای ساخت یک فیلم براساس داستان یک روح است که این فیلم قرار است Stage 13 (استیج ۱۳) نام داشته باشد و اقتباسی از داستان‌های کوتاه ریچ از مجموعه Hits and Misses خواهد بود که این مجموعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. این داستان کوتاه، داستان فیلمسازی را دنبال می‌کند که توسط مدیر اجرایی یک استودیو برای ساخت یک فیلم جعلی استخدام می‌شود تا از این طریق به یک روح که در گذشته ستاره فیلم‌های صامت بود و برای چندین دهه این استودیو را با صدای خود تسخیر کرده، آرامش دهد.

درحالی‌که این فیلم به امید رهایی از این شبح قرار است ساخته شود، اما کارگردان با این روح یک پیوند ایجاد می‌کند. رایت وظیفه کارگردانی فیلم Stage 13 را بر عهده دارد و علاوه‌بر کارگردانی، با ریچ برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز همکاری خواهد کرد. Sell Out، دیگر داستان کوتاه ریچ است که اخیرا اقتباس سینمایی براساس آن توسط سونی ساخته شده است که فیلم An American Pickle (یک خیارشور آمریکایی) با بازی سث روگن، قرار است به‌جای اکران در سینماها از شبکه HBO Max منتشر شود.

رایت که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World (اسکات پیلگریم علیه دنیا)، فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، فیلم The World's End (ته دنیا) و فیلم Hot Fuzz، شناخته می‌شود، اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Set My Heart to Five (قلبم را روی پنج تنظیم کن) و فیلم The Chain (غل‌وزنجیر) را نیز بر عهده گرفته است. 

فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو)، فیلم بعدی ادگار رایت خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، توماسین مک کنزی، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، سینوو کارلسن و مایکل آجائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده