// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

شایعه: تریلر جدید بازی Resident Evil 8: Village در ماه آگوست منتشر خواهد شد

شایعه شده است که اطلاعات بیشتری از جمله تریلر جدیدی برای بازی Resident Evil 8: Village در ماه آگوست منتشر خواهد شد.

چندی پیش در جریان رویداد سونی با تمرکز روی کنسول و بازی‌های پلی ‌استیشن 5، کپکام رسما از نسخه جدید مجموعه رزیدنت ایول یعنی بازی Resident Evil 8: Village  رونمایی کرد. اگرچه کپکام در حال حاضر اطلاعات نسبتا زیادی را درباره‌ی این بازی ترسناک و تلاش برای بقا به اشتراک گذاشته است، اما به نظر می‌آید که هنوز برنامه‌های بیشتری را مد نظر دارد. هنگام معرفی این بازی در اواخر خرداد ماه، کپکام بیان کرد که به‌روزرسانی دیگری را درباره‌ی بازی در چندین ماه آینده با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. به نظر می‌آید که زمان احتمالی این اطلاعیه در ماه آگوست باشد.

حساب کاربری توییتر با نام AestheticGamer یا Dusk Golem، که یک فاش کننده‌ی مشهور و اثبات شده‌ی سری Resident Evil است، بیان کرد که یک تریلر دیگر از بازی Resident Evil 8 در ماه اوت منتشر خواهد شد. او در ادامه گفت که باتوجه‌به اینکه کپکام قبلاً گفته بود که آن‌ها اطلاعات بیشتری را درمورد بازی Resident Evil 8: Village در ماه اوت به اشتراک خواهند گذاشت، خبر انتشار یک تریلر جدید چندان خبر عجیبی نیست. تنها سؤال ما این است که این تریلر چقدر گسترده خواهد بود و چه اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. شایعات حاکی از آن است که بازی Resident Evil 8: Village تمرکز بیشتری روی کاوش در محیط بازی نسبت به سایر نسخه‌های این سری دارد. بنابراین شاید کپکام قصد داشته باشد روی این ویژگی تاکید کند. او در توییت خود بیان کرد:

من احساس می کنم این خبر خیلی عجیبی نیست، زیرا کپکام قبلاً بیان کرده بود که در ماه آگوست اطلاعات بیشتری در مورد بازی RE8 منتشر خواهد شد. اما بله، ماه آینده یک تریلر جدید از بازی RE8 به همراه جزئیات دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین جالب است بدانید که شایعات حاکی از آن است یک برنامه‌ی State of Play به احتمال زیاد در ماه آگوست برگزار خواهد شد و باتوجه‌به اینکه بازی Resident Evil 8: Village در طی رویداد پلی‌استیشن ۵ معرفی شد، این امکان وجود دارد که این بازی یک بار در یک مراسم دیگر با محوریت پلی‌استیشن ۵ به نمایش درآید.

بازی Resident Evil 8: Village را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران در میان بازی‌های چندپلتفرمی نسل نهم دانست که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱، برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده