// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

شایعه انتشار God of War 2 در پاییز 2021 صحت ندارد

کوری بارلوگ شایعات اخیر مربوط به تاریخ انتشار بازی God of War 2 در پاییز سال آینده را رد کرد.

کاربران بسیاری دوست دارند که بازی God of War 2 در اولین سال عرضه پلی‌ استیشن 5 در اختیار کاربران قرار بگیرد و به‌تازگی هم شایعاتی حول این موضوع منتشر شده است. یکی از یوتیوبرهای بازی ویدیویی به نام Moore’s Law is Dead اخیرا ویدیویی را منتشر و در جریان آن به معرفی بازی Fable در رویداد Xbox Games Showcase اشاره کرده بود. همچنین در ادامه به دو مورد دیگر هم اشاره کرده است.

اولین مورد این بود که بازی God of War 2 در پاییز ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شود و دومین مورد، به بازگشت یک بازی کلاسیک پلی‌استیشن در قالب بازی روز عرضه پلی‌استیشن 5 اشاره می‌کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، کوری بارلوگ، کارگردان مجموعه خدای جنگ، در توییتر اعلام کرده که این خبر صحت ندارد. درواقع او با انتشار یک گیف واکنش خود به این شایعات را نشان داده است. 

واکنش کوری بارلوگ به شایعات عرضه God of War 2

شاید اگر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا وجود نداشت و استودیوها در حالت دورکاری مشغول توسعه بازی نبودند، امکان داشت که در پاییز سال آینده شاهد بازی باشیم. همچنین عرضه یک بازی کلاسیک پلی‌استیشن هم مورد دیگری است که به‌نظر نمی‌رسد صحت داشته باشد، زیرا هیچ اطلاعات دیگری توسط این یوتیوبر از آن در دسترس قرار نگرفته است. در مورد درست بودن معرفی بازی فیبل هم درگذشته شایعات زیادی حول این موضوع وجود داشت و تقریبا به یک آیتم تایید شده در رویداد Xbox Games Showcase تبدیل شده بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده