نویسنده: مرتضی بحرینی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Mr. Mustachio : Word Search؛ بازی با کلمه‌ها

در بازی Mr. Mustachio : Word Search جدول‌هایی وجود دارند که با حروف پر شده‌اند و شما باید کلمه‌ای در بین آن‌ها پیدا کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

جدول حل کردن یکی از تفریحات قدیمی انسان‌ها بوده است. البته هنوز هم کسانی پیدا می‌شوند که به‌صورت فیزیکی علاقه‌مند به حل کردن جداول باشند. در حال حاضر که همه چیز به شکل دیجیتالی دنبال می‌شود به‌نظر دیگر نیازی به چاپ جدول روی کاغذ نیست. جدول به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شد که شاید رایج ترین آن‌ها شرح در متن بود. در کنار این، شکل دیگری نیز از جدول وجود داشت که با حروف پر شده بود و کاربر برای حل آن باید دنبال جواب‌ها بین حروف می‌گشت.

در بازی اندروید و آیفون Mr. Mustachio : Word Search شاهد جداول متعدد و جذابی هستیم که می‌توانند علاوه‌بر سرگرمی به یادگیری کلمات انگلیسی نیز کمک کنند. در گیم‌پلی این بازی شاهد جداول مختلفی هستیم که هر کدام به شکلی با حروف انگلیسی پر شده‌اند. شاید جذابیت هر جدول به شکل طراحی حروف آن باشد. البته جذابیت زمانی دو چندان می‌شود که در هر مرحله از کاربران درخواستی منحصر‌به‌فرد می‌شود.

جدول کلمات با حروف انگلیسی Mr. Mustachio : Word Search

حل جدول کلمات با نواری سبز در Mr. Mustachio : Word Search

جدول کلمات با حروفی پیچ در پیچ Mr. Mustachio : Word Search

در هر بخش اگر جواب سؤال را در زمان مشخص شده ندهید بازنده خواهید شد

مراحل اولیه برای آنکه بازیکنان با محیط و شکل بازی بیشتر آشنا شوند، ساده در نظر گرفته شده است. هر جدول شامل تعدادی حروف انگلیسی است و در بالای جدول به شما گفته می‌شود که بین حروف دنبال چه کلمه‌ای باشید. برای به چالش کشیدن مهارت کاربران، توسعه‌دهندگان برای حل هر جدول زمانی در نظر گرفته‌اند. این زمان که به‌طور میانگین روی ۱۰ ثانیه تنظیم شده گاهی بسیار کمتر می‌شود و در حد ۴ ثانیه می‌رسد.

کاراکتر دزد دریایی با سبیلی جذاب Mr. Mustachio : Word Search

undefined

شخصیت سر آشپز با کلاه و لباس مخصوص Mr. Mustachio : Word Search

هر مرحله بین ۸ تا ۱۲ قسمت دارد. در هر قسمت جداول متعددی به شما نمایش داده می‌شود. بسته به مرحله‌ای که در آن هستید، سوالات بازی متفاوت خواهد بود و باید به آنچه از شما خواسته می‌شود دقت کنید. برای مثال یکی از سوالات اینگونه بیان می‌شود؛ در جدول کلمه‌ای پیدا کنید که در آن LOG نباشد. یا سؤال دیگری؛ کلمه‌ای پیدا کنید که در آن حرف اول کلمه قبلی حذف شده باشد.

برای آنکه جداول بهتر تکمیل شوند نیاز است تا اندکی با زبان انگلیسی آشنا باشید. در این صورت است که متوجه سؤال و آنچه درخواست شده می‌شوید و می‌توانید سریع به جواب برسید. اما دقت داشته باشید که اگر نتوانید در زمان تعریف شده برای هر جدول، به جواب برسید بازنده خواهید شد. فرقی نمی‌کند، در هر بخش از مرحله که باشید حتی قسمت دهم از ده بخش، اگر بازنده شوید به اول مرحله بازگشت داده می‌شوید. با شروع دوباره کار سؤال و جواب‌های هر جدول دست خوش تغییراتی می‌شود تا بازهم گیم‌پلی تازگی داشته باشد.


دانلود بازی Mr. Mustachio : Word Search

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با معرفی بازی های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده