نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

اولین ویدیو از لباس سیاه سوپرمن در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر اخیرا ویدیو جدیدی از نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر کرده که در آن شاهد نمایش سوپرمن با لباس سیاهش هستیم.

سرانجام تلاش طرفداران نتیجه داد و حالا نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) که هنوز مشخص نیست یک فیلم ۴ ساعته یا یک سریال ۶ قسمتی خواهد بود، قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت منتشر شده که درواقع نگاهی کوتاه از لباس سیاه سوپرمن با بازی هنری کویل را ارائه می‌کند. در این ویدیو که زمانش حدود ۱۸ ثانیه است و البته خیلی کیفیت خوبی هم ندارد، شاهد آن هستیم که سوپرمن با لباس سیاه رنگش به سراغ آلفرد پنی‌ورث با بازی جرمی آیرونز رفته و به‌نظر نمی‌رسد که اهداف شومی را نیز در سر داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگرچه مدت زمان این ویدیو شاید کمی کوتاه باشد یا کیفیت کمتر از انتظار است، اما نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است حضور پر رنگی را در رویداد دیجیتالی DC FanDome داشته باشد و در این رویداد که قرار است در تاریخ ۲۲ اوت امسال (۱ شهریور) برگزار شود، شاهد نمایش ویژه‌ای از نسخه ویژه فیلم لیگ عدالت خواهیم بود که در آن قرار است اولین ویدیو رسمی فیلم منتشر شود. زک اسنایدر، کارگردان این فیلم اخیرا تایید کرده که تمامی تصاویر فیلم از نسخه فیلمی است که خودش فیلم‌برداری کرده و شامل تصاویر فیلم‌برداری شده توسط جاس ویدون نمی‌شود.

اسنایدر همچنین وعده داد که ماه آینده اطلاعات بیشتری از نسخه Snyder Cut فیلم Justice League را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. شبکه HBO Max برای تکمیل نسخه زک اسنایدر فیلم قرار است ۳۰ میلیون دلار هزینه کند و این نسخه به‌صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۲۱ از این سرویس استریم نوپا منتشر خواهد شد. اسنایدر پیش از این ویدیویی از حضور دارکساید در فیلم Justice League نیز منتشر کرده بود که قرار است بخشی از نسخه کارگردان فیلم باشد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده