نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

جمع بندی رویداد Xbox Games Showcase در ۱۵ دقیقه

در این ویدیو رویداد ایکس‌ باکس گیمز شوکیس را که در تاریخ دوم مرداد برگزار شد، در ۱۵ دقیقه جمع‌بندی می‌کنیم.

پس از رونمایی سونی از پلی‌استیشن 5، کنسول نسل نهمی خود، و نشان دادن بازی‌های متعدد کنسول جدیدش، این‌بار نوبت به مایکروسافت، رقیب آمریکایی سونی رسید تا با نشان دادن بازی‌های خود که برای نسل فعلی و نسل آینده در دست ساخت هستند، طرفداران خود را خوشحال کنند.

هر چند که با اینکه زمان بسیار کمی تا عرضه کنسول‌های نسل بعد باقی است، نه قیمت پلی‌ استیشن 5 مشخص است و نه قیمت ایکس باکس سریز ایکس و این مساله طرفداران را تا حد بسیار زیادی نگران کرده است. با این حال هر دو شرکت سونی و مایکروسافت با برگزاری رویدادهای آنلاینی طی ماه‌های گذشته و با نشان دادن بازی‌های مختلف خود، سعی در بالابردن هایپ برای طرفدارانشان کرده‌اند. 

پنج‌شنبه هفته گذشته مصادف با دوم مرداد،‌ مایکروسافت با برگزاری رویداد آنلاینی با نام Xbox Games Showcase از بازی‌های متعددی برای کنسول فعلی و کنسول آینده خود رونمایی کرد. رویدادی که در آن بالاخره موفق شدیم گیم‌پلی بازی Halo Infinite را مشاهده کنیم و با بازی‌های نسل بعدی مایکروسافت بیشتر آشنا شویم. مهم‌ترین نکته کنفرانس مایکروسافت اما تاکید ردموندی‌ها بر سرویس گیم‌پس بود. سرویسی که به نظر می‌رسد مایکروسافت حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است و قرار است در نسل آتی نیز نقشی بسیار جدی در برنامه‌های آنها ایفا کند. مایکروسافت به حدی به این سرویس وفادار است که در جریان این رویداد خاطرنشان کرد که تمامی بازی‌های نشان داده شده از طریق سرویس گیم‌پس نیز در دسترس خواهند بود.

این مراسم، برای طرفداران ایکس‌باکس مراسم بسیار خوبی به شمار می‌رفت. از معرفی شماری از بازی‌های انحصاری بسیار مانند Halo Infinite ،Hellblade 2 و Forza Motorsport گرفته تا نمایش‌هایی از بازی‌های انحصار زمانی مانند STALKER 2 و The Medium، همه و همه طرفداران پلتفرم ایکس‌باکس را به وجد آوردند. بدون شک گل سرسبد مراسم نیز رونمایی از نسخه جدید بازی فیبل بود. اگر فرصت نکردید که مراسم را به صورت زنده از زومجی تماشا کنید، می‌توانید با تماشای ویدیوی زیر، در ۱۵ دقیقه با تمام اتفاقات مهم مراسم آشنا شوید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده