نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

Thor: مارول قصد دارد تغییراتی در میولنیر به وجود بیاورد

خلاصه داستان قسمت ۸ مجموعه Thor، نشان می‌دهد که چکش خدای رعد و برق یعنی میولنیر، احتمالا سخت‌گیری‌ها را نسبت به اینکه چه افرادی شایسته هستند، کنار بگذارد.

قهرمان آزگاردی شرکت مارول یعنی ثور، بیشتر از هر چیزی با چکش مخصوص و جادویی خودش به نام میولنیر شناخته می‌شود. این چکش به ثور قدرت کنترل رعد و برق و همچنین طوفان را می‌دهد. در طی این سال‌ها سحر و جادویی روی این چکش وجود داشت که تنها کسانی که شایسته بودند، می‌توانستند آن را بلند و از آن استفاده کنند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در قسمت ۸ سری کتاب کمیک Thor ممکن است این موضوع تغییر کند. این قسمت دوباره به بروکستون و اوکلاهما باز می‌گردد؛ در طی مجموعه‌ای که جی مایکل استراچینسکی نقش نوشتن داستن ثور را دارد، شهر آزگارد در آن‌جا مستقر شده است.

براساس خلاصه داستانی که منتشر شده، بروکستون تبدیل به یک دام توریستی شده است؛ زیرا در این شرایط، دیگر «هیچ شایستگی‌ای» برای بلند کردن میولنیر وجود ندارد. این اولین باری نیست که کسی به غیر از خود ثور می‌تواند چکش جادویی او را بلند کند. اما بااین‌حال، خلاصه‌ای که منتشر شده اینگونه توضیح می‌دهد که جادوی میولنیر ممکن است تغییر کرده باشد یا کلا از بین رفته باشد. البته این تغییر ممکن است ارتباط‌هایی هم با وضعیت کنونی ثور داشته باشد. اخیرا خدای رعد و برق تبدیل به جدیدترین هرالد یا سرباز گالاکتوس شده بود؛ بلعنده‌ی دنیاها. گالاکتوس به‌دنبال کمک ثور بود تا بتواند بلک وینتر را متوقف کند؛ کسی که دنیای او را نابود کرده بود.

ثور به گالاکتوس کمک کرد تا ۵ سیاره‌ای را پیدا کند که می‌توانست توانایی‌های لازم برای مبارزه با بلک وینتر را به او بدهد. بعد از گذشت تمام این ماجراها، آن‌ها بالاخره با این زمستان شرور روبه‌رو شدند. اما حالا شرایط به‌گونه‌ای شده که این شیطان شکل ثور را به خودش گرفته است. لازم به ذکر است که براساس برنامه‌ریزی‌ها، قسمت ۸ سری کتاب کمیک Thor قرار است در ماه اکتبر سال جاری (مهر یا آبان) از شرکت مارول کامیکس منتشر شود. خلاصه داستان رسمی این قسمت به شرح زیر است:

همه یک چکش می‌گیرند! درست است... به بروکستون، اوکلاهما بروید و خودتان به‌تنهایی چکش میولنیر را بلند کنید! چکش مشهور و مخصوص خدای رعد و برق حالا رایگان در اختیار شما قرار دارد... هیچ شایستگی‌ای نیاز نیست؟؟؟


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده