نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

به زودی تعداد زیادی از حساب‌های متقلب CoD: Modern Warfare و Warzone مسدود خواهند شد

حساب رسمی اینفینیتی وارد در توییتر با وعده‌ی اقدام مجدد برای حذف اکانت‌های متقلب در بازی‌های Modern Warfare و Warzone به تشریح قوانینی که برای جلوگیری از مسدود شدن حساب خود ملزم به رعایت آن خواهید بود پرداخته است.

بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone هردو از زمان انتشار با یک مشکل جدی در جامعه‌ی کاربران خود مواجه بودند که به بازیکنان متقلب مربوط می‌شود. از طرفی توسعه‌دهندگان این بازی‌ها در اینفینیتی وارد (Infinity Ward) نیز این مسئله را غیرقابل قبول دانسته و از ابتدا به مقابله با آن پرداخته است. چند ماه پیش حساب کاربری توییتر اینفینیتی وارد اعلام کرده بود که حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان بازی Call of Duty: Warzone در سراسر جهان مسدود شده است.

حالا و در جدیدترین بیانیه این استودیو، مراحلی که سازندگان به منظور حذف کامل فعالیت‌های ناعادلانه در این دو بازی در نظر گرفتند، به‌طور کامل تشریح شده و قوانینی که برای اجتناب از مسدود شدن حساب کاربریتان باید رعایت کنید، توضیح داده شده است.

در متن کامل این بیانیه که می‌توانید با مراجعه به این لینک به آن دسترسی داشته باشید، توضیح داده شده که «هرگونه دستکاری غیرمجاز در داده‌های بازی» و به کارگیری نرم‌افزارهای ترد پارتی که به منظور ماد یا هک کردن بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مسدود شدن حساب کاربری را به‌دنبال خواهد داشت. ربات‌های بهبود هدفگیری، نرم‌افزارهای هک تکسچرهای بازی و کلیه برنامه‌های تمرینی در فهرست این موارد قرار می‌گیرند. ضمناً شما نباید سعی در اصلاح یا هرگونه ایجاد تغییر در الگوهای استتار تجهیزات و پوشش‌های بازی کنید. جایگزین کردن حافظه سیستم برای دریافت تجهیزات جدید نیز خلاف مقرارت خواهد بود.

تقلب در بازی بتل رویال Warzone

از آنجایی که اینفینی وارد برخلاف معمول مجبور است قوانین ضد تقلب خود را به‌جای یک بازی خاص، به‌صورت همزمان روی دو بازی اعمال کند، سخت گیری در این امر دو چندان خواهد بود. البته بازی‌های مولتی‌پلیر Modern Warfare از نظر مقیاس با حد و اندازه‌های Warzone قابل مقایسه نیستند اما بازیکنان در صورت هرگونه اقدام به تقلب در جریان بازی، با پیامدهای یکسانی مواجه خواهند شد.

حالا دیگر به اواخر ماه ژوئیه رسیدیم و هنوز اکتیویژن جزئیات بازی Call of Duty 2020 را اعلام نکرده است. طی ماه‌های گذشته، شایعات زیادی مبنی بر انتشار یک قسمت جدید از سری Black Ops به گوش می‌رسید که به احتمال جریان داشتن وقایع آن در جنگ سرد اشاره می‌کرد. بااین‌حال هنوز هیچگونه خبر رسمی برای تأیید این ادعا منتشر نشده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده