نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Runaway Toad؛ وزغ و شاهزاده

Runaway Toad نام یک بازی آرکید در سبک کژوال است که با گیم‌پلی جذاب خود، می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Runaway Toad همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Runaway Toad داستان وزغی را روایت می‌کند که دیگر طاقت ماندن در زندان شاهزاده خانم را ندارد. طی یک اتفاق، مسیر فرار باز می‌شود و وزغ نیز از این فرصت نهایت استفاده را می‌کند و از پنجره‌ی برج به درون برکه می‌پرد. بازی در سبک تفننی است و به جز کات سین‌ شروع بازی، داستان خاصی را در طول مراحل روایت نمی‌کند. شاید به نظر سری بازی‌های کژوال روند ساده‌ای داشته باشند؛ اما طرفداران بسیاری دارند که حتی شاید بازی‌های کژوال را جدی‌تر از سبک‌های دیگر دنبال می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این سری بازی‌ها، همین ساده بودن روند بازی است. بازی موبایل Runaway Toad ساخته‌ی استودیوی Shini Co یکی دیگر از بازی‌های خوش ساخت و متفاوت در سبک کژوال است که می‌تواند هر مخاطبی را در هر سن و سالی، سرگرم خود کند.

هوای بارانی در بازی Runaway Toad

هر بار با کسب امتیازی مشخص، می‌توانید از پنج وزغ مختلف با قدرت‌های متفاوت استفاده کنید

اساس بازی موبایل Runaway Toad کسب امتیاز و ثبت رکورد است؛ به‌گونه‌ای که هر بار که شروع به بازی می‌کنید، باید سعی بر این داشته باشید که رکوردی بالاتر از امتیازی که در گذشته به‌دست آورده‌اید، ثبت کنید. در هر مرحله از بازی، می‌بینیم که وزغ به بیرون از برج می‌پرد تا از دست شاهزاده بگریزد؛ در ادامه باید با عبور از برکه و همینطور موانعی که در مسیر وحود دارد، وزغ را از دست شاهزاده خانم فراری دهید. همچنین بازی موبایل Runaway Toad سیستم حرکتی ساده و درعین حال چالش برانگیزی دارد. با لمس و نگه‌داشتن انگشت خود روی صفحه‌ی نمایشگر، مسیری پرش از جایی که وزغ حضور دارد به سمت جلو، شروع به حرکت می‌کند.

تا زمانی‌که شما انگشت خود را از روی صفحه‌ی نمایشگر برندارید، همچنان نشانگر به سمت جلو حرکت می‌کند. نشانگر تا یک حد مشخصی به جلو می‌رود و در عین حال شما می‌توانید مکانی که می‌خواهید در آن فرود بیایید را مشخص کنید و انگشت خود را بردارید. اما همیشه نشانگر، به‌صورت کامل مسیر فرود وزغ را نشان نمی‌دهد. تعداد دفعاتی که نشانگر به‌صورت کامل شما را یاری می‌کند، در گوشه صفحه‌ی نمایشگر ذکر شده است. در مواقعی که دیگر هیچ کمکی در پریدن و فرود آمدن وزغ ندارید، باید با مهارت خود و به صورتی تقریبی پرش‌های وزغ را کنترل کنید. در صورت فرود آمدن در آب، شکار پرنده می‌شوید و باید مرحله را دوباره شروع کنید.

پرش وزغ در برکه بازی Runaway Toad

مقاله‌های مرتبط:

در بازی موبایل Runaway Toad علاوه‌بر اینکه پرنده‌ای آماده است تا وزغ را درون آب شکار کند؛ گاهی بالونی سر می‌رسد تا شما را در خشکی نیز شکار کند. هرچند که اگر موفق به دستگیری شما نشود، پس از مدتی از شما دور می‌شود تا در زمانی دیگر مقابل شما قرار بگیرد. بازی موبایل Runaway Toad آیتم‌های متنوعی را شامل می‌شود که به‌صورت انواع حشرات بالدار درون بازی جای گرفتند. با خوردن هر یک از این حشرات، وزغ قدرت‌های ویژه‌ای دریافت می‌کند که در طول بازی بسیار به شما کمک می‌کنند. برای خوردن هر یک از این حشرات، کافی است که انگشت خود را به سمت آن‌ها بکشید. بازی از قابلیت شب و روز، و هچنین آب و هوای بارانی نیز بهره می‌برد. بازی موبایل Runaway Toad گیم‌پلی جذاب و مراحل چالش‌برانگیزی دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. هم‌اکنون بازی به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی موبایل Runaway Toad دیدگاه خود را نسبت به بازی، با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Runaway Toad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده