نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

رویداد بعدی شرکت دی سی با نام Endless Winter معرفی شد

شرکت دی سی قصد دارد که با یک رویداد و سری جدید به نام Endless Winter، دنیای Dark Nights: Death Metal را بزرگ‌تر کند؛ مجموعه جدیدی که قرار است در دسامبر منتشر شود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی قصد دارد که با یک رویداد کمیکی جدید که Endless Winter نام دارد، به سال ۲۰۲۰ پایان بدهد. اولین افشاگری از این رویداد جدید در قسمت ۴ مجله آنلاین DC Connect منتشر شد. این مجله در حقیقت پیش‌نمایش‌هایی از کتاب‌های کمیک بعدی و همچنین خط داستانی‌هایی که برای هر ماه مشخص شدند، منتشر می‌کند. سایت خبری CBR هم اخیرا تایید کرده که زمستان بی‌پایان، رویداد بزرگ بعدی شرکت دی‌سی خواهد بود. البته در حال حاضر جزئیات خاصی هنوز از این مجموعه منتشر نشده است و فعلا باید منتظر آن بمانیم. رویداد بلاک باستری بزرگ DC که این دنیا را شکل می‌دهد، Dark Nights: Death Metal است.

داستان این رویداد توسط اسکات اسنایدر نوشته و تصاویر آن هم توسط گرگ کاپولو طراحی می‌شود. Death Metal در حقیقت دنباله‌ای برای رویداد Dark Nights: Metal محسوب می‌شود که ما در آن شاهد این هستیم که پرپتوآ و بتمنی که می‌خندد پیچیدگی‌هایی را در دنیای دی سی به وجود می‌آورند تا به اهداف شیطانی خود برسند. تصویر هنری و تبلیغاتی که از رویداد Endless Winter منتشر شده، چیز خاصی را نشان نمی‌دهد؛ فقط عنوان مجموعه و ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر یا دی امسال) را که زمان آغاز انتشار آن است، نشان می‌دهد. در کل این تصویر، یخ آبی و منجمد شده‌ای نمایان است که می‌تواند سرنخ‌هایی از این مجموعه را به ما نشان دهد؛ اینکه چه نوع تهدیدهایی قرار است دنیای دی سی را تهدید کند.

البته این نکته لازم به ذکر است که در دنیای دی‌سی، یک شخصیت هم با نام مستعار Endless Winter وجود دارد. این اسم نام مستعار شخصیتی به‌نام دلورس وینترز است؛ کسی که توانایی دستکاری رطوبت و دما را دارد و همین توانایی به او اجازه می‌دهد که بتواند حملات یخی و بسیار سرد را انجام دهد. این شخصیت توسط جری سیگل و جو شاستر خلق شده است. دلورس وینترز برای اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ و قسمت ۲۰ سری کتاب کمیک Action Comics ظاهر شد. از طرف دیگر هم سال ۲۰۰۷ و قسمت ۱۹ سری کتاب کمیک JSA Classified اولین حضور شخصیت اندلس وینترز بود.

پوستر معرفی رویداد جدید شرکت دی سی کامیکس به نام زمستان بی‌پایان


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده